8 תשובות
כע ניראלי
אני רוצה להאמין שכן
לאדעת חברים של אחותי כשהם נכנסים לשירותים אצלנו הם לא שוטפים את הידיים
אנונימית
אלה שלא רוצים קלקול קיבה ותולעים בצואה כן.
ממש לא
הרוב אחרי קקי כן אחרי פיפי לא בטוח
אנחנו משתמשים בחרא שלנו בתור סבון