8 תשובות
כי כנראה את אוהבת יותר בעליי חיים
או מכל מיניי סיבות כאלה ואחרות
אין לזה סיבה ממשית
אבל זה ניראלי בסדר
כאילו אף אחד לא קבע שצריך להיות לך אכפת יותר מתינוק
כאילו כנראה פשוט יש לך חולשה לבעלי חיים...
או מכל מיניי סיבות כאלה ואחרות
אין לזה סיבה ממשית
אבל זה ניראלי בסדר
כאילו אף אחד לא קבע שצריך להיות לך אכפת יותר מתינוק
כאילו כנראה פשוט יש לך חולשה לבעלי חיים...
שואל השאלה:
יש לי חולשה לחתולים כן
יש לי חולשה לחתולים כן
אנונימית
הגיוני כי הם יותר חסרי ישע
לתינוק תמיד יש מי שדואג לו לחתול רחוב אין הוא רק בוכה ולא עוזרים לו תמיד
לתינוק תמיד יש מי שדואג לו לחתול רחוב אין הוא רק בוכה ולא עוזרים לו תמיד
אנונימית
דווקא זה הגיוני גם אני ככה
די גם אני ככה יואו זה כואב לשמוע כלב בוכה :(((
תינוק תמיד בוכה...
וואו המצב קשה
למה שאני אדע לכי לפסיכולוג
באותו הנושא: