5 תשובות
מה התחומי עינין שלך
כאילו מה מענין אותך כדי שאדע כיוון
תשמע את השיר stan של אמינם ותעשה על העלילה סיפור
אנונימית
הרפתקה של ילד באיזשהו מקום
תמצאי את הסגנון שלך!
אני אישית אוהבת דברים טרגיים וזה גם מה שאני כותבת
בכללי מאוד אוהבת לכתוב על בעיות נפשיות וכאלה אבל יש כאלה שלא מתחברים.
תחשוב מה אתה אןהב לקרוא? מה אתה אןהב לראות בסדרות וסרטים ולפי זה תפתח סגנון.
1.תתחיל להמציא דמויות
2.היחסים בניהם
3.באיזה עולם הם חיים
4.מה המצב שהם מתמודדים איתו
תפתח להם חיים שלמים ותבנה את הסיפור
מה זה רעיון יפה? את צריכה לכתוב על מה שאת מתחברת אליו...