7 תשובות
וואי אנחנו בחרנו בנשים מוכות שצריכות מקלט אבל זה בגלל שהיינו צריכים לבנות דגם גם

אם הייתי את הייתי בוחרת בקשישים, הם בקושי מקבלים עזרה מהמדינה וגם להרבה מהם אין משפחות אז הם גם בודדים ותודות להם יש לנו מדינה.. חלק מהם גם עברו את השואה ועד שהם הגיעו למדינת ישראל הם עדיין סובלים
באיזה תאריך את היית?
כי גם אנחנו בחרנו בזה
אנונימית
אני?
באיזה היית?
אנונימית
חחח לא משנה
וואי הייתי בפברואר שנה שעברה
כן
אנונימית