3 תשובות
תפתחי.תראי מה זה-ולכי לחבק אותה..
זו אמא שלך!לא משנה מה!תזכרי שהיא אוהבת אותך למרות הכל..כל מה שהיא אומרת כרגע הוא מעצבים..גשי אליה
אני הכי מסכימה^
מסכימה עם מה שכתבו לך למעלה אבל סקרנת אחושילינג תעדכני מזה בבקשב