3 תשובות
תפתחי.תראי מה זה-ולכי לחבק אותה..
זו אמא שלך!לא משנה מה!תזכרי שהיא אוהבת אותך למרות הכל..כל מה שהיא אומרת כרגע הוא מעצבים..גשי אליה
זו אמא שלך!לא משנה מה!תזכרי שהיא אוהבת אותך למרות הכל..כל מה שהיא אומרת כרגע הוא מעצבים..גשי אליה
אני הכי מסכימה^
מסכימה עם מה שכתבו לך למעלה אבל סקרנת אחושילינג תעדכני מזה בבקשב
באותו הנושא: