8 תשובות
אם זה לא חשוב אז בסדר
חבל אם הם בודקים נוכחות..
סתם חבל שזה יוריד מהציון, זה באמת ביזבוז זמן אבל מקסימום תשתיקי את השיעור או כבי מצלמה ולכי לעשות משהו אחר
שואל השאלה:
אני ממש קמה והולכת לבית ספר..לא דרך זום
אנונימית
במקרה כזה עדיין הייתי הולך, הסוף של המחצית חבל סתם להוריד ציון
שואל השאלה:
אבל זה אצלנו כבר התחיל המחצית
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה היה הסוף אז לא היה לי אכפת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כבר התחילה חדשה אוףף
אנונימית