3 תשובות
לי
ליטרלי לא מדברים כיאילו זה מביך ואז אני פשוט יוצאת
אם את מוצאת דברי איתי הצילו
אם את מוצאת דברי איתי הצילו
יש לי קבוצה בדיסקורד שאנחנו 5 אנשים והם מצחיקים וכיף איתם רצח אבל הם יחנקו אותי אף אני אוסיף מישהו שהם לא מכירים:/
אנונימית
באותו הנושא: