152 תשובות
כבר רואים את ההשפעות של הטבע על ילדים לא מחוסנים
אנונימי
לא, ממש לא, את מסכנת אנשים אחרים
סבבה אז תפסיקי לאכול אוכל מעובד
צודקת
לא יצמח לך זנב הכל בצ'יל
זה כמו טטנוס
זה כמו טטנוס
אנונימית
הם לא רוצים שידביקו בבית ספר שלך אחד את השני... מסכימה איתם. מה הבעיה להתחסן אני לא מבינה מה כל כך קשה לאנשים.
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשרר??
לא רוצה...אנחנו מדינה דמוקרטית וזכותי להחליט מה אני יעשה עם הגוף שלי
באלי לאכול אוכל מעובד אבל לא באלי להיתחסן! זכותי!!!
מה קשרר??
לא רוצה...אנחנו מדינה דמוקרטית וזכותי להחליט מה אני יעשה עם הגוף שלי
באלי לאכול אוכל מעובד אבל לא באלי להיתחסן! זכותי!!!
לא אמרתי שזה לא זכותך אבל זאת לא זכותך להתלונן.
אנונימית
חאלס עם התשובות כאן
אם היא לא רוצה להתחסן זה זכותה
איזה חצופים...
אם היא לא רוצה להתחסן זה זכותה
איזה חצופים...
דךגלבךבסךבךבץבץ אנונימיתת
אם היא מסכנת אחרים זה לא רק הבחירה שלה
מסכימה איתך ..אני גם לא מתחסנת
שואל השאלה:
אנונימית, את רוצה לומר לי שאין לי זכות להשמיע את דעתי?
אנונימית, את רוצה לומר לי שאין לי זכות להשמיע את דעתי?
שואל השאלה:
*רחל הירוקה*
איך אני מסכנת אחרים בדיוק?
אם את התחסנת אז את מוגנת אני לא מסכנת אותך....
אם כבר אני מסכנת את עצמי! וזו באמת זכותי!
*רחל הירוקה*
איך אני מסכנת אחרים בדיוק?
אם את התחסנת אז את מוגנת אני לא מסכנת אותך....
אם כבר אני מסכנת את עצמי! וזו באמת זכותי!
יש לך לצערינו הרב, אבל את מסכנת אחרים בכך שאת לא מתחסנת אז תתמודדי עם זה שאת לא יכולה ללכת לבית ספר
אנונימית
יש אנשים שלא יכולים להתחסן, ואת כן יכולה, את מסכנת אותם
תשתי בירת קרונה ואת לא צריכה חיסון
tom boy
עזבי אנשים פה
דברי על זה עם המורה
אנשים בסטיפס לא יחליטו על החיים שלך ובטח שלא ידברו עלייך ככה...
עזבי אנשים פה
דברי על זה עם המורה
אנשים בסטיפס לא יחליטו על החיים שלך ובטח שלא ידברו עלייך ככה...
היא לא חייבת להתחסן די כבר יאללה תנו לי מינוסים
בהחלט רק איש מבוגר ואחראי יענה לך
נכון היא לא חייבת להתחסן, אבל שלא תצפה שיכניסו אותה לבית ספר בלי שהיא תתחסן. כי אז היא מסכנת אנשים אחרים. וכן היא מסכנת אנשים אחרים. ואם היא לא רוצה את הדעה של אנשים מסטיפס שלא תכתוב שאלה
אז תחלטי מה יותר חשוב לך ללכת לבית ספר או לא להתחסן
אתם לא מבינים שאף אחד לא מכיר את החיסון הזה יותר מדי עדיין זה מפחיד להתחסן ילד מהכיתה שלי התעלף והוא לקח את החיסון
סליחה מהשכבה
תופעות לוואי זה משהו שיש לכל חיסון,כל אחד מגיב לזה בצורה שונה.... היא לא רוצה להתחסן שלא תלך לבית ספר השם ישמור
שואל השאלה:
הכי מצחיק שאתם אמרתם שלא יחייבו אנשים להיתחסן
ועכשיו עושים את זה!
זה דיקטטורי!!!
הכי מצחיק שאתם אמרתם שלא יחייבו אנשים להיתחסן
ועכשיו עושים את זה!
זה דיקטטורי!!!
אתם פאקינג שומעים את עצמכם? אתם אומרים שהיא לא חייבת להתחסן ובאותה מידה אומרים שהיא מסכנת אחרים? איך לעזאזל היא מסכנת אחרים אם האחרים האלה מחוסנים!? אז בשביל מה התחסנתם!?!? היא "מסכנת" רק את עצמה פה! וזה זכותה
איזה אנשים בורים, אני לא יכול כבר
איזה אנשים בורים, אני לא יכול כבר
התעלפות זה תופעת לואי??? אתם רציניים
שואל השאלה:
בדיוק!
רציני אנשים עיוורים!
בדיוק!
רציני אנשים עיוורים!
היא מסכנת אנשים אחרים כי יש אנשים חולים שלא יכולים לעשות את החיסון
היא תסכן אנשים אם היא תלך לבית ספר, היא לא רוצה להתחסן שתפנים שהיא מסכנת אנשים ולא רוצים שהיא תהיה עם הרבה אנשים במקום סגור..... זה החוק שתתמודד
האמת שאבל אנחנו בעיצומה של מגפת עולם ועדיף להתחסן..
הם לא מכריחים אף אחד, די להתבכיין על כלום
יש אנשים שלא יכולים/רשאים לעשות את החיסון. אז אותם זה מסכן
אנונימי
איך היא תסכן אנשים שלא יכולים להתחסן אם רק אנשים שיכולים להתחסן (התחסנו) הולכים לבית ספר כי זה החוקים לטענתה?
לפי מה שהבנתי הם צריכים לשבת בבית (אותם אלה שכמו שאמרת אסור להם להתחסן) בדיוק כמוה לא?
מי שמפחד לצאת מהבית ושהקורונה תהרוג אותו אם כבר שהוא ישאר בבית
לפי מה שהבנתי הם צריכים לשבת בבית (אותם אלה שכמו שאמרת אסור להם להתחסן) בדיוק כמוה לא?
מי שמפחד לצאת מהבית ושהקורונה תהרוג אותו אם כבר שהוא ישאר בבית
לא חובה להתחסן אבל אם את רוצה לסיים בית ספר תצתרכי ללכת לשם, וכדי ללכת תצתרכי להתחסן
עדיין לא ידוע אם החיסון מונע נשיאה של הנגיף ולכן הם יכולים להעביר לך את הנגיף ואת תדביקי אחרים, אנשים שעדיין לא התחסנו או לא יכולים להתחסן.
יתר על כן, כמו שבית הספר לא מרשה לתלמידים לפגוע בעצמם בבית הספר הוא גם לא מרשה להם להיכנס מבלי להתחסן - את מסכנת את עצמך וחלק מהאחריות של בית הספר היא לדאוג לך.
יתר על כן, כמו שבית הספר לא מרשה לתלמידים לפגוע בעצמם בבית הספר הוא גם לא מרשה להם להיכנס מבלי להתחסן - את מסכנת את עצמך וחלק מהאחריות של בית הספר היא לדאוג לך.
מי שפחד למות לא צריך להיענש, מי שמסוגל אנשים שישאר בבית
gray wolf
אלו לא החוקים,
אל תהיו מפגרים תקראו קצת
אלו לא החוקים,
אל תהיו מפגרים תקראו קצת
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני מסכנת אנשים בדיוק?
לפי מה שאומרים גם מי שחוסן יכול להיות נשא של הנגיף
אז בעצם כולם מסכנים את כולם!
אין כאן שום הגיון!!!
איך אני מסכנת אנשים בדיוק?
לפי מה שאומרים גם מי שחוסן יכול להיות נשא של הנגיף
אז בעצם כולם מסכנים את כולם!
אין כאן שום הגיון!!!
אני אגיד לך בכנות, גם אני לא רציתי להתחסן, יש לי פוביה רצינית ממחטים וגם ככה לא יצאתי בכלל מהבית אז ניסיתי לטעון שאני לא צריכה חיסון, אבל בסופו של דבר זה שומר לא רק עליי אלא גם על אנשים אחרים. היום הלכתי לעשות ולמרות כל הדרמטיות זה לא היה כלכך נורא ואין לי שום תופעות לוואי, ואני שמחה בתכלס שעשיתי את זה כי זה מגן על אזרחים אחרים, במיוחד כשחצי מישראל מזלזלת בסגר ויוצאת להיפגש עם כל העולם ואשתו
פשוט מאוד, זה כמו שיש חובה של מסיכה ברכבת למשל, את לא חייבת לשים מסיכה אבל אם לא תשימי את לא יכולה להכנס לרכבת. אז אם לא תתחסני לא תכנסי לבית ספר. קל וחומר. לא מכריחים אותך להתחסן, שמים לך הגבלה
את לא מסכנת אף אחד חוץ מאת עצמך ...
שואל השאלה:
אבל גם אם אני יתחסן אני יכולה להיות נשאית של הנגיף
רציני שאני לא מבינה מה ההיגיון פה??
אבל גם אם אני יתחסן אני יכולה להיות נשאית של הנגיף
רציני שאני לא מבינה מה ההיגיון פה??
שמעי, גם אני לא התלהבתי להתחסן אבל בטאכלס איזה סיבה יש לך לא? זה לא כואב, לא מזיק לאף אחד, זה סתם זריקה כמו לשפעת או לטטנוס. הסיבה שמכריחים אותך להתחסן זה כדאי לגרום לקורונה להעלם. אם כולם יתחסנו אף אחד לא יוכל להידבק ונוכל לחזור לשגרה. אני יודעת שזה לא נראה הוגן לעשות משהו שאת לא רוצה אבל פה את לא יכולה לחשוב רק על עצמך, אלא על כל העולם. עם כל אדם שמתחסן ככה אנחנו מתקרבים יותר לחיים שלפני הקורונה, גם אם זה לא מרגיש לך ככה כרגע. פשוט תעשי מה שנכון לעשות❤
אז תעזבי את בית הספר...(?)
אני עדיין לא בגיל המתאים אבל גם אני לא מוכנה בשום צורה להתחסן!!
זה כל כך מפחיד אותי...!
ואל תאמרו שזה לא עושה כלום!!!!
על כל אחד זה משפיע אחרת!!!!!!!!!
אני עדיין לא בגיל המתאים אבל גם אני לא מוכנה בשום צורה להתחסן!!
זה כל כך מפחיד אותי...!
ואל תאמרו שזה לא עושה כלום!!!!
על כל אחד זה משפיע אחרת!!!!!!!!!
אנחנו עדיין צרכים להיות מדינה דמוקרטית וליברלית בריאה ואם מישהו בוחר שלא אז לא להכריח אותו
הזכות לבחירה זו הזכות הנעלה פה
הזכות לבחירה זו הזכות הנעלה פה
אף אחד לא כופה עלייך כלום, ולבית הספר יש כל זכות לא לתת לך לבוא.
סיבה למה זה הגיוני: כמו שפינג רשם, יכול להיות שהחיסון מאפשר נשיאה של הנגיף (בעיקרון זה אומר שהוא בגוף שלך אבל את לא תחווי את המחלה), וכמו שרחל הירוקה כתבה יש אנשים להם אין את היכולת להתחסן, אז אפשרי שלך יהיה את הנגיף כי את לא מחוסנת, תעבירי אותו לאנשים אחרים שיהיו נשאים, והם יעבירו אותו לבן משפחה שעוד לא התחסן/לא יכול להתחסן. וזה למה זו בעיה.
סיבה למה זה הגיוני: כמו שפינג רשם, יכול להיות שהחיסון מאפשר נשיאה של הנגיף (בעיקרון זה אומר שהוא בגוף שלך אבל את לא תחווי את המחלה), וכמו שרחל הירוקה כתבה יש אנשים להם אין את היכולת להתחסן, אז אפשרי שלך יהיה את הנגיף כי את לא מחוסנת, תעבירי אותו לאנשים אחרים שיהיו נשאים, והם יעבירו אותו לבן משפחה שעוד לא התחסן/לא יכול להתחסן. וזה למה זו בעיה.
שואלת השאלה, החיסון לא מפחיד . לי לא כאב בכלל שהזריקו לי . אין לך שום דבר להפסיד. לא יקרה לך כלום אני יכולה להבטיח לך . הכל בסדר מיליוני אנשים יתחסנו. את תהיי מוגנת וגם כך תגני על המשפחה שלך,על סבא וסבתא שלך וכו. כדאי לך לא ללכת נגד הבית ספר ופשוט להתחסן.
את מסכנת אנשים . מן הסתם שלא יסכימו להחזיר אותך אם לא התחסנת
נער נחמד אף אחד לא כופה כלום על אף אחד, ואכן יש זכות בחירה וזו זכות הבחירה של מערכת החינוך למנוע כניסה.
אז איפה יש פה בגידה בדמוקרטיה?
אז איפה יש פה בגידה בדמוקרטיה?
אם את רוצה לגסוס מקורונה תהני אבל שימי מסיכה שלא תדביקי את כולנו איתך
שואל השאלה:
לא ראו מה ההשפעות של זה לטווח ארוך!
למה שאני יהיה שפן הנסיון של העולם???
שוויץ אמרו נראה מה קורה לישראלים ואחרי שנה בערך נחסן את האזרחים שלנו, זה פשוט מלחיץץ
עזבו את זה שקופות חולים לא לוקחים אחריות ל30 שנה הבאות של ההשפעות של החיסון! אתם ברצינות עיוורים??
לא ראו מה ההשפעות של זה לטווח ארוך!
למה שאני יהיה שפן הנסיון של העולם???
שוויץ אמרו נראה מה קורה לישראלים ואחרי שנה בערך נחסן את האזרחים שלנו, זה פשוט מלחיץץ
עזבו את זה שקופות חולים לא לוקחים אחריות ל30 שנה הבאות של ההשפעות של החיסון! אתם ברצינות עיוורים??
אמאלה אתם ממש חוצפנים
"אף אחד לא כופה עליך להתחסן" ושניה אחרי אתם כופים עליה להתחסן
אתם מגעילים אותי
"אף אחד לא כופה עליך להתחסן" ושניה אחרי אתם כופים עליה להתחסן
אתם מגעילים אותי
אנונימי
לא מחוסנים הם בטוח מדבקים, אנשים מחוסנים זה בסימן שאלה.
וגם אם הם יכולים להיות נשאים, הגוף שלהם מכיל נוגדנים ולכן הנגיף לא ישרוד בגופם זמן רב ולכן גם אם הם יהיו נשאים הם יהיו לפחות זמן מאשר אדם שנדבק בלי להיות מחוסן.
אגב, ככל שיש יותר חולים יש יותר סיכוי למקרים קשים (שבניגוד לשמועות יש גם כמות לא קטנה של מקרים כאלה גם בצעירים חסרי מחלות רקע, פשוט באחוזים נמוכים יותר) ויותר מקרים קשים משמעם יותר עומס על בתי חולים וזה יגרום להם לא לעמוד בעומס (וזה כבר קרה מספר פעמים במספר מדינות).
אז לא, את לא מסכנת רק את עצמך את גם פוגעת באחרים ובמערכת הבריאות וגם אם היית פוגעת רק בעצמך מטרתו של בית הספר היא להגן עלייך ולכן אם הוא לא יכול לעודד אותך לעשות משהו שיפגע בך כמו להכניס אותך למקום סגור עם עוד תלמידים ולהגדיל את הסיכון שתדבקי.
אז צאי מהסרט האינדיווידואליסטי שאת חיה בו כי המציאות לא עובדת ככה.
וגם אם הם יכולים להיות נשאים, הגוף שלהם מכיל נוגדנים ולכן הנגיף לא ישרוד בגופם זמן רב ולכן גם אם הם יהיו נשאים הם יהיו לפחות זמן מאשר אדם שנדבק בלי להיות מחוסן.
אגב, ככל שיש יותר חולים יש יותר סיכוי למקרים קשים (שבניגוד לשמועות יש גם כמות לא קטנה של מקרים כאלה גם בצעירים חסרי מחלות רקע, פשוט באחוזים נמוכים יותר) ויותר מקרים קשים משמעם יותר עומס על בתי חולים וזה יגרום להם לא לעמוד בעומס (וזה כבר קרה מספר פעמים במספר מדינות).
אז לא, את לא מסכנת רק את עצמך את גם פוגעת באחרים ובמערכת הבריאות וגם אם היית פוגעת רק בעצמך מטרתו של בית הספר היא להגן עלייך ולכן אם הוא לא יכול לעודד אותך לעשות משהו שיפגע בך כמו להכניס אותך למקום סגור עם עוד תלמידים ולהגדיל את הסיכון שתדבקי.
אז צאי מהסרט האינדיווידואליסטי שאת חיה בו כי המציאות לא עובדת ככה.
אנונימי
לא יחזירו אותך לבית ספר אם לא התחסנת ובניגוד לכאלה שלא מגיעים לבית הספר מסיבות אחרות (קבוצת סיכון או לא יודעת מה) בית הספר לא מחוייב לעזור לך בהשלמת החומר או בלהקל עלייך בלימודים, עדיף שתתחסני
אנונימית
בסופו של דבר את תתחסני אם תרצי ואם לא, הממשלה תתחיל לפתוח את המשק ויתנו להיכנס לחנויות ולעסקים רק מי שמחוסן, ומי שלא ידפק אז בעיה שלך
ראיתי שכתבת ועוד חלק כתבו שאת לא מסכנת אנשים אם את לא מתחסנת. זה ממש לא נכון. היא לא האדם היחידי שלא מתחסן בעולם, יש עוד כל כך הרבה שלא מוכנים והם מסכנים אחד את השני. אם היא הייתה היחידה שלא מחוסנת והיא הייתה מסכנת רק את עצמה שתעשה מה שבראש שלה אבל זה לא המצב וזה גם לא יהיה
שואל השאלה:
iayla
מה שאני מנסה להגיד זה שגם אנשים שהיתחסנו יכולים להיות נשאים של הנגיף ולהדביק אנשים שלא יכולים להיתחסן! אז בפעם המליוןן
מה ההיגיון פה???
iayla
מה שאני מנסה להגיד זה שגם אנשים שהיתחסנו יכולים להיות נשאים של הנגיף ולהדביק אנשים שלא יכולים להיתחסן! אז בפעם המליוןן
מה ההיגיון פה???
מה ההיגיוןן תגידו לי מה אתם מחוסנים ממה אתם מפחדים? אולי החיסון לא כזה יעיל אה?
אנונימי
ומה ההורים שלך חושבים על זה שאת מתנגדת?
אנונימית
זה נדיר שיש לחיסונים תופעות לוואי מלאחר 6 שבועות, זה למה החיסון הותר בכל מקרה.
יש יותר סיכוי שתמותי קורונה מאשר שיהיו תופעות לוואי לטווח הרחוק. והסיכוי עוד יותר נמוך שהן יהיו מסוכנות.
החומר שנכנס לנו לגוף לא נשאר שם לנצח הוא מתמוסס, זה למה לא סביר שיהיו תופעות לוואי.
יש יותר סיכוי שתמותי קורונה מאשר שיהיו תופעות לוואי לטווח הרחוק. והסיכוי עוד יותר נמוך שהן יהיו מסוכנות.
החומר שנכנס לנו לגוף לא נשאר שם לנצח הוא מתמוסס, זה למה לא סביר שיהיו תופעות לוואי.
בסדר, אז גם אנשים שהתחסנו יכולים להיות נשאים, החיסון לא במאה אחוז מונע ממך מלהידבק/להיות נשאית של הנגיף, אבל החיסון מקטין את הסיכויים שלך ושל האנשים מסביבך להידבק או לחלות
סבבה אל תתחסני אחרכך אל תתלונני שלא נותנים לך להכנס בשער
וואו מה יש לכם עזבו אותה
זה ממש לא חובה להתחסן, וסתם שתדעו למי שלא יודע עד עכשיו
חיסון הקורונה לא מונע להידבק!! הוא רק עוזר לנו במקרה ואם נדבקים פשוט שנקבל את זה בצורה יותר קלה ולא מסוכנת, וזו הסיבה שהעדיפו בהתחלה קודם כל לחסן את המבוגרים ואת האנשים בסיכון ואז את הילדים .
אז תעשי מה שבא לך קיצר לא יכולים להכריח אותך שלא יהיו חצופים
זה ממש לא חובה להתחסן, וסתם שתדעו למי שלא יודע עד עכשיו
חיסון הקורונה לא מונע להידבק!! הוא רק עוזר לנו במקרה ואם נדבקים פשוט שנקבל את זה בצורה יותר קלה ולא מסוכנת, וזו הסיבה שהעדיפו בהתחלה קודם כל לחסן את המבוגרים ואת האנשים בסיכון ואז את הילדים .
אז תעשי מה שבא לך קיצר לא יכולים להכריח אותך שלא יהיו חצופים
אנשים שלא יכולים להתחסן מה זה קשור אליה?
אם הנגיף מתפשט מהאוויר או ממגע בדברים שאחרים נגעו בהם וזה בדוק ומוכח (כמו המוטציות) אז לא יעזור גם שכולם יהיו מחוסנים תבינו את זה
הם עדיין ידבקו
אז מה פאקינג זה מפריע לכם? זכותה זה הגוף שלה!
אם הנגיף מתפשט מהאוויר או ממגע בדברים שאחרים נגעו בהם וזה בדוק ומוכח (כמו המוטציות) אז לא יעזור גם שכולם יהיו מחוסנים תבינו את זה
הם עדיין ידבקו
אז מה פאקינג זה מפריע לכם? זכותה זה הגוף שלה!
אנונימי
את לא חייבת להתחסן זה הגוף שלך! אם הבית ספר לא מקבל את זה אז תנסי למצוא בית ספר אחר אולי
כי אין מה לעשות יותר מדי עכשיו זה ממש בעיה:/
ואתם לא יכולים להבטיח לה שלא יקרה לה כלום מהחיסון כי כל אחד מגיב אחרת לחיסונים! יש אנשים שהגיבו לו טוב לחיסון (כמו בכל חיסון) ויש אנשים שהגיבו סבבה לגמרי אבל אתם לא יכולים להגיד לה לעשות חיסון בכל מחיר במיוחד אם היא חוששת לעשות
כי אין מה לעשות יותר מדי עכשיו זה ממש בעיה:/
ואתם לא יכולים להבטיח לה שלא יקרה לה כלום מהחיסון כי כל אחד מגיב אחרת לחיסונים! יש אנשים שהגיבו לו טוב לחיסון (כמו בכל חיסון) ויש אנשים שהגיבו סבבה לגמרי אבל אתם לא יכולים להגיד לה לעשות חיסון בכל מחיר במיוחד אם היא חוששת לעשות
אף אחד לא מחייב אותך. אדם לא מחוסן שמגיע לבית ספר מעמיד את עצמו ואת כל הסובבים אותו בסכנה בריאותית. אם את לא מחוסנת אל תלכי למקומות ציבוריים כי זה אנוכי וחסר אחריות ואם את כל כך לא רוצה להתחסן אל תצאי מהבית שלא לדברים הכרחיים עד שהמגיפה תיגמר, זה לא כזה מסובך כשמדובר בחיי אדם.
יש לך את הבחירה להתחסן אבל במוסד ציבורי שיש בו המון אנשים אחרים את מסכנת אנשים, אז זכותם לבקש כתנאי שתתחסני.
שוב את כן יכולה לסרב, זה לא אומר שלא יהיו השלכות מסוימות
שוב את כן יכולה לסרב, זה לא אומר שלא יהיו השלכות מסוימות
כמה שטופי מוח מהתקשורת אמאלה
יש לכם פלייליסט מיוחד של יונית לוי באוזניות בלותוס?
יש לכם פלייליסט מיוחד של יונית לוי באוזניות בלותוס?
אנונימי
ותקשיבי במקרה ויגידו לנו מי שלא מתחסן לא נכנס לבית ספר
אז הכל יהיה שונה לגמרי
מי שלא מתחסן מסיבה כזו או אחרת ילמד בזום והשאר בבית ספר.. יהיו מלא ילדים שלא יתחסנו כי לא כל ההורים בעד .. אז הכל טוב אל תלחצי או משהו
כבר נסתדר את לא היחידה שלא רוצה להתחסן
אז הכל יהיה שונה לגמרי
מי שלא מתחסן מסיבה כזו או אחרת ילמד בזום והשאר בבית ספר.. יהיו מלא ילדים שלא יתחסנו כי לא כל ההורים בעד .. אז הכל טוב אל תלחצי או משהו
כבר נסתדר את לא היחידה שלא רוצה להתחסן
צודקת, זה הגוף שלך בחירה שלך.
שואל השאלה:
ההורים שלי באותה דעה שלי בדיוק
וכן מה שאני יעשה זה שאני יצטרך לעזוב את הבית ספר!
יש לי ברירה אחרת? מחייבים אותי לעשות משהוא שאני מתנגדת אליו כבר מאז שאני ילדה...
עזבו את זה שנגיד החיסון בטוח וכו'
אם כל הפחדים שהכנסתי לעצמי לראש בתור ילדה ברגע שאני יתחסן התת מודע שלי יפעל עלי פסיכולוגית ויהרוג אותי אני מדברת בירצינות חחח
ההורים שלי באותה דעה שלי בדיוק
וכן מה שאני יעשה זה שאני יצטרך לעזוב את הבית ספר!
יש לי ברירה אחרת? מחייבים אותי לעשות משהוא שאני מתנגדת אליו כבר מאז שאני ילדה...
עזבו את זה שנגיד החיסון בטוח וכו'
אם כל הפחדים שהכנסתי לעצמי לראש בתור ילדה ברגע שאני יתחסן התת מודע שלי יפעל עלי פסיכולוגית ויהרוג אותי אני מדברת בירצינות חחח
אם את ניתחת לגיל 16 את לא חייבת להתחסן רק אם את רוצה וגם זה באישור ההורים אחרי הגיל הזה את יכולה אם בא לך
המון אנשים שלא רצו להתחסן מסיבות שונות התחסנו בכל זאת בשביל להגן על אחרים, למה את שונה מהם?
אנונימית
כולכם תומכים בדיקטטורה, בושה לחלוק איתכם אוויר
אנונימי
tom boy
בבקשה תקשיבי לי אני אומר לך מהלב והגיון וכי בדקתי קצת ואני לא עד כדי כך אידיוט ונגרר ועדר כמו שאר האנשים.
אל תתחסני
קודם כל שיהיה אכפת לך מהגוף של עצמך. הידעת שרק 2 מתים מקורונה במשך שנה שלמה בגיל שלך? כנל שלי. ולכי תדעי אם זה קורונה. אם זה חיסון בשביל לחזור? תוותרי. בית ספר זה לא סוף העולם באמת
בבקשה תקשיבי לי אני אומר לך מהלב והגיון וכי בדקתי קצת ואני לא עד כדי כך אידיוט ונגרר ועדר כמו שאר האנשים.
אל תתחסני
קודם כל שיהיה אכפת לך מהגוף של עצמך. הידעת שרק 2 מתים מקורונה במשך שנה שלמה בגיל שלך? כנל שלי. ולכי תדעי אם זה קורונה. אם זה חיסון בשביל לחזור? תוותרי. בית ספר זה לא סוף העולם באמת
תקשיבי אני הכי בעדך שלא תתחסני למרות שלא בא לך- במיוחד אם ההורים שלך מסכימים איתך.
אבל חשוב לי לציין שהחיסונים לא מסוכנים
בחיים לא היה נותנים למדינה שלמה חיסונים אפילו אם היה את החשש הכי הכי הכי קטן שזה מסוכן.
הם בטוחים לגמרי הם לא יכולים להזיק. פשוט השאלה היא אם הם באמת תורמים לקורונה או לא
ואת זה נגלה בחודשים הקרובים.
בכל אופן אומרים שהחיסון עצמו גם לא כואב
אז אם הבעיה שלך זה הכאב מהמחט או מהחיסון עצמו אז אל ! כי הוא לא מסוכן .
אם את לא מתחסנת כי את וההורים שלך מפחדים כי זה חיסון חדש וכל זה אז פשוט תקשיבי להורים שלך .. כל אחד והדעות שלו
אבל חשוב לי לציין שהחיסונים לא מסוכנים
בחיים לא היה נותנים למדינה שלמה חיסונים אפילו אם היה את החשש הכי הכי הכי קטן שזה מסוכן.
הם בטוחים לגמרי הם לא יכולים להזיק. פשוט השאלה היא אם הם באמת תורמים לקורונה או לא
ואת זה נגלה בחודשים הקרובים.
בכל אופן אומרים שהחיסון עצמו גם לא כואב
אז אם הבעיה שלך זה הכאב מהמחט או מהחיסון עצמו אז אל ! כי הוא לא מסוכן .
אם את לא מתחסנת כי את וההורים שלך מפחדים כי זה חיסון חדש וכל זה אז פשוט תקשיבי להורים שלך .. כל אחד והדעות שלו
שואל השאלה:
אנונימי
צודק כל כךך
אני פשוט המומה עד כמה רובם כאן הולכים אחרי העדר בלי להיסתכל שמשהוא לא בסדר כאן!
כאילו הכל מעולהה תיתחסני, תגני על כולם, והמגיפה תעבור!
רציני שאני מרחמת עליכם!!!
אנונימי
צודק כל כךך
אני פשוט המומה עד כמה רובם כאן הולכים אחרי העדר בלי להיסתכל שמשהוא לא בסדר כאן!
כאילו הכל מעולהה תיתחסני, תגני על כולם, והמגיפה תעבור!
רציני שאני מרחמת עליכם!!!
כמה שאת צודקת גם אני לא רוצה,יש לחיסון תופעות לוואי
אין מצב שאני מתחסנת אבל נראה לי שהחיסון רק מגיל 16+ אז אל כן אני גם לא צריכה ולא חייבת אבל אם יכריחו אותי המשפחה שלי תרסק אותם
אין מצב שאני מתחסנת אבל נראה לי שהחיסון רק מגיל 16+ אז אל כן אני גם לא צריכה ולא חייבת אבל אם יכריחו אותי המשפחה שלי תרסק אותם
בן^ אתה טועה ממש !!!
יש המון ילדים מורדים ומונשים גם כאלה שלא בסיכון.
קורונה זה נגיף חדש ועדיין לא יודעים עליו שום דבר. לא יודעים מה יקרה בעוד שנה לאחר ההחלמה מהנגיף ולא יודעים בוודאות שרק מבוגרים וכאלה בסיכון מקבלים את זה בצורה קשה.
אל תגיד דברים שאתה לא יודע. כי אפילו במשרד הבריאות לא יודעים דברים בוודאות על הנגיף- אז אם הם לא יודעים גם אתה לא .
יש המון ילדים מורדים ומונשים גם כאלה שלא בסיכון.
קורונה זה נגיף חדש ועדיין לא יודעים עליו שום דבר. לא יודעים מה יקרה בעוד שנה לאחר ההחלמה מהנגיף ולא יודעים בוודאות שרק מבוגרים וכאלה בסיכון מקבלים את זה בצורה קשה.
אל תגיד דברים שאתה לא יודע. כי אפילו במשרד הבריאות לא יודעים דברים בוודאות על הנגיף- אז אם הם לא יודעים גם אתה לא .
הם גם עושים מינוסים בעיוורון לכל מי שבדעה שונה ולא עדר
הקטע הוא שכל העדר עושה מינוסים מה שמחזק את זה שהם עדר בריבוע
הקטע הוא שכל העדר עושה מינוסים מה שמחזק את זה שהם עדר בריבוע
אנונימי
tom boy נשמה שלי תראי.. תשובה שכתבתי בשאלה אחרת
ממש לא. בשביל עצמך אין מה כי בגילאים האלה רק 2 מתו וזה בשנה על פי אתר כללית ומשרד הבריאות לכי תדעי אם זה גם מקורונה בוודאות..
ואחרים אם את מפחדת לסכן אותם, אז אל. הם גם מתחסנים וה99.2 אחוז סיכוי להבריא מהקורונה למי שנדבק. תחשבי על עצמך קודם.
עוד דברים
הפעילו לחץ על הfda שיאשרו את החיסון ככה שהוא לא אושר מעולם.
אין אחריות על החיסון.
יש חיסיון שמסתירים את תיקי הקורונה למספר שנים .. מה הם מסתירים?
איזו סיבה טובה יש להתחסן? ערוצי 12 13. שאתם מאמינים אמרו שם שפייזר עושה ניסיונות בישראל עם החיסונים.
וגם יש דיווחים שעדיין נדבקים אחרי חיסון אז זה useless.
אגב יו"ר ארגון הבריאות העולמי אמר בעצמו שהכל ימשיך להיות אותו דבר ולא ישתנה למרות החיסונים.
*את לא יודעת מה יקרה עוד כמה שנים*
החיסונים הם של פייזר ומודרנה אותן חברות ובמיוחד פייזר , שתבעו אותם כל כך הרבה והיא מהמושחתות שיש. וגם ביל גייטס אחראי עליהם זה שתומך בדילול אוכלוסיה.
איך זה שבשנה האחרונה מנכל פייזר התפטר ? ידע מה הולך לקרות?
אני יכול להמשיך עד מחר כל מיליון דברים לא הגיוניים.. זה שאמרו לך 95 אחוז יעיל? זה אומר שזה נכון? את יודעת מי היו האנשים באמת בניסוי? מי הבודקים? מה שמו להם?
את יודעת מה יקרה עוד כמה שנים?
למה אנשים רצים כמו עדר לקחת חיסון כל כך מיותר שנוצר בכמה חודשים ..
ממש לא. בשביל עצמך אין מה כי בגילאים האלה רק 2 מתו וזה בשנה על פי אתר כללית ומשרד הבריאות לכי תדעי אם זה גם מקורונה בוודאות..
ואחרים אם את מפחדת לסכן אותם, אז אל. הם גם מתחסנים וה99.2 אחוז סיכוי להבריא מהקורונה למי שנדבק. תחשבי על עצמך קודם.
עוד דברים
הפעילו לחץ על הfda שיאשרו את החיסון ככה שהוא לא אושר מעולם.
אין אחריות על החיסון.
יש חיסיון שמסתירים את תיקי הקורונה למספר שנים .. מה הם מסתירים?
איזו סיבה טובה יש להתחסן? ערוצי 12 13. שאתם מאמינים אמרו שם שפייזר עושה ניסיונות בישראל עם החיסונים.
וגם יש דיווחים שעדיין נדבקים אחרי חיסון אז זה useless.
אגב יו"ר ארגון הבריאות העולמי אמר בעצמו שהכל ימשיך להיות אותו דבר ולא ישתנה למרות החיסונים.
*את לא יודעת מה יקרה עוד כמה שנים*
החיסונים הם של פייזר ומודרנה אותן חברות ובמיוחד פייזר , שתבעו אותם כל כך הרבה והיא מהמושחתות שיש. וגם ביל גייטס אחראי עליהם זה שתומך בדילול אוכלוסיה.
איך זה שבשנה האחרונה מנכל פייזר התפטר ? ידע מה הולך לקרות?
אני יכול להמשיך עד מחר כל מיליון דברים לא הגיוניים.. זה שאמרו לך 95 אחוז יעיל? זה אומר שזה נכון? את יודעת מי היו האנשים באמת בניסוי? מי הבודקים? מה שמו להם?
את יודעת מה יקרה עוד כמה שנים?
למה אנשים רצים כמו עדר לקחת חיסון כל כך מיותר שנוצר בכמה חודשים ..
שואל השאלה:
אני האחרונה שתפחד ממחטים
אבל אנונימית המלכה...
לא בדקו את התוצאות של החיסון לטווח הארוך
את לא יכולה להבטיח לי שהחיסון הזה לא יכול להזיק!!
אני האחרונה שתפחד ממחטים
אבל אנונימית המלכה...
לא בדקו את התוצאות של החיסון לטווח הארוך
את לא יכולה להבטיח לי שהחיסון הזה לא יכול להזיק!!
אני מת מהבורות כל יום בווצאפ אני לא מפסיק לקבל דיווחים דוד שלי עשה חיסון ונפטר סבתא שלי עשתה חיסון אושפזה ונפטרה מחר אני הולך ללוויה של אחד מהמחוסנים והעדר ימשיך לטעון שאין מתאם בין המוות לחיסון
עדר עדר עדר
רק חלק מזערי מהמקרים האלה מגיע לתקשורת ואתם לא שומעים כלום
כל יום אני רואה איזה 19 מקרים מ40 קבוצות רשתות חברתיות
עדר עדר עדר
רק חלק מזערי מהמקרים האלה מגיע לתקשורת ואתם לא שומעים כלום
כל יום אני רואה איזה 19 מקרים מ40 קבוצות רשתות חברתיות
אנונימי
שואל השאלה:
ben תודה❤
אני לפחות מרגישה שאני לא לבד....
ben תודה❤
אני לפחות מרגישה שאני לא לבד....
וואי מה הבעיה שלכם להתחסן?
הסיכוי שתסבלו מתופעות לוואי הוא אחד לעשרת אלפים
הבנו תטענה המוגזמת שלכם שמי שמתחסן לא באמת מוגן מלהיות נשאי וזה נכון אבל זה מקטין את הסיכוי שלכם להיות נשאים אז תתגברו לדקה אחת מהחיים שלכם זה אפילו לא כואב ותעשו את זה בשביל שמספר הנפטרים יתחיל לקטון, אם אתם לא מתחסנים אתם יוצאים אגואיסטים ולא מתחשבים באנשים סביבכם
אחר כך אתם שהסגר נמשך ונמשך או שלא יעזרו לכם להשלים חומר בבית ספר, הכל ביבי אשם נכון?
תפסיקו להיות כאלה ישראלים ותבינו שאתם לא האנשים היחידים בעולם
הסיכוי שתסבלו מתופעות לוואי הוא אחד לעשרת אלפים
הבנו תטענה המוגזמת שלכם שמי שמתחסן לא באמת מוגן מלהיות נשאי וזה נכון אבל זה מקטין את הסיכוי שלכם להיות נשאים אז תתגברו לדקה אחת מהחיים שלכם זה אפילו לא כואב ותעשו את זה בשביל שמספר הנפטרים יתחיל לקטון, אם אתם לא מתחסנים אתם יוצאים אגואיסטים ולא מתחשבים באנשים סביבכם
אחר כך אתם שהסגר נמשך ונמשך או שלא יעזרו לכם להשלים חומר בבית ספר, הכל ביבי אשם נכון?
תפסיקו להיות כאלה ישראלים ותבינו שאתם לא האנשים היחידים בעולם
אנונימית
אנשים קמים בבוקר לא יודעים למה הם שמים באמת מסכה וכמה מזיקה היא ומה קורה בחוץ או בבתי חולים.. מספיק ביבי או גנץ או יונית לוי או קושמרו אומרים להם שהחיסון בטוח ואמרו 95 אחוז יעיל. אז זה נכון. בתכלס? אף אחד לא יודע. אבל ככה זה הציבור בישראל .. שטוף מוח.. יגידו כל הממשלה והתקשורת שהיטלר היה גיבור וימנו לעשות את זה משכנע, כולם יאמינו. בהבטחה
אויי באמת אני לא לוקח חיסון אני מסכן אחרים? איך?? הם לא מתחסנים גם? לא 99.2% להבריא מהקורונה? את מי אני מסכן ריבונו של עולם... רחובות מפוצצים סופרים בתי כנסיות, צבא... אוטובוסים.. כל מקום אפשרי איזה סגר ואיזה נעליים גם תנו לחיות את החיים בלי חומרים שמי יודע מה יקרו עוד כמה שנים.. מספיק. תמשיכו לזלזל בקונספירטורים והאנשים שנגד הקורונה והחרטא שלה , מכחישי קורונה לא טוענים שהיא לא קיימת. הם טוענים שהיא חרטא ומישהו יצר אותה ויש שקרים והפחדות והגזמות מסביב.. כמו ביבי החמוד והמומחים שאתם מאמינים להם: עד סוף מרץ מיליון מתים בארץ. יפה יפה..
קוראים לקונספירטוקים הזויים בזמן שלא חקרתם דבר ואתם מאמינים לאנשים שחירטטו הבטיחו ושיקרו לכם מיליון פעם
אויי באמת אני לא לוקח חיסון אני מסכן אחרים? איך?? הם לא מתחסנים גם? לא 99.2% להבריא מהקורונה? את מי אני מסכן ריבונו של עולם... רחובות מפוצצים סופרים בתי כנסיות, צבא... אוטובוסים.. כל מקום אפשרי איזה סגר ואיזה נעליים גם תנו לחיות את החיים בלי חומרים שמי יודע מה יקרו עוד כמה שנים.. מספיק. תמשיכו לזלזל בקונספירטורים והאנשים שנגד הקורונה והחרטא שלה , מכחישי קורונה לא טוענים שהיא לא קיימת. הם טוענים שהיא חרטא ומישהו יצר אותה ויש שקרים והפחדות והגזמות מסביב.. כמו ביבי החמוד והמומחים שאתם מאמינים להם: עד סוף מרץ מיליון מתים בארץ. יפה יפה..
קוראים לקונספירטוקים הזויים בזמן שלא חקרתם דבר ואתם מאמינים לאנשים שחירטטו הבטיחו ושיקרו לכם מיליון פעם
הם לא רוצים שאחרים ידבקו אחותי
מצד אחד כן אנחנו מדינה דמוקרטית אבל בואי את חס וחלילה יכולה לחלות ואז להדביק אחרים
מצד אחד כן אנחנו מדינה דמוקרטית אבל בואי את חס וחלילה יכולה לחלות ואז להדביק אחרים
גם זה לא כזה בעיה להתחסן כאילו בואו נעזוב את הקונפירציות וזה פשוט הסיכוי שמשהוא יקרה לך הוא נמוך
מה הקטע שלכם לכפות עלינו? מי ישמע נותנים לכם מיליון שקל בסוף מתנה לארג' מהמדינה על התנדבות לכפות, מה אתם חשים מינימום דילן מהאי? ^^
די לכפיה הזאת אתם לא מצילים את האנושות לא פחות ולא יותר.
אתם סתם נגררים
די לכפיה הזאת אתם לא מצילים את האנושות לא פחות ולא יותר.
אתם סתם נגררים
אנונימי
דיברת אלי^
אויי סוף העולם... אני אחלה ו? אמות? לא. בהבטחה. כל כך בטוח בעצמי ויהיר כי אני יודע שאלוקים בעדי ונגד המסכות והסגרים ויודע שהקורונה חרטא וכל זה מתוך הרשעים שעושים את זה.
כמות האנשים מגיל 50 ומטה שמתו עומד על 100 פלוס מינוס תוך שנה..
וגם הם.. דחפו להם אולי קורונה כי נפטרו ממשהו אחר או שהפקירו אותם או נתנו טיפול כושל.
אתה תידבקק
.אליי אימלה.. מעדיף להידבק מאה פעם מאשר להתחסן.. ולנשום אוויר צח ולרקוד ולשמוח מאשר ללכת עם מעצור על הפנים
כמות האנשים מגיל 50 ומטה שמתו עומד על 100 פלוס מינוס תוך שנה..
וגם הם.. דחפו להם אולי קורונה כי נפטרו ממשהו אחר או שהפקירו אותם או נתנו טיפול כושל.
אתה תידבקק
.אליי אימלה.. מעדיף להידבק מאה פעם מאשר להתחסן.. ולנשום אוויר צח ולרקוד ולשמוח מאשר ללכת עם מעצור על הפנים
נשמה,
אף 1 לא יכול להכריח אותך להתחסן
מכיר ממורה שגם לא מוכן להתחסן
החוכמה זה שתבדקי איך גם נוהגים בתחומים/מקומות אחרים ו-תיווכחי שלא יכולים להכריח אדם להתחסן
זה לא חיסון (=זה חיסול !!)
אל תיתני לאף אחדש לעשות עלייך שטיקים ו-פזוזות
הכי הרבה שאדם יכול לעשות זה:
לחשוב טוב (ולא לחשוב מחשבות שליליות)
לחיות+לאכול בריא
לעשות ספורט
ויש גם שילכו על תרופות סבתא או ויטמינים
חיסון --------------- אין מצב!!
כל אדם בר-דעת לא ישחק עם החיים שלו
מי שירצה להתחסן ויתעקש שיחכה למועד יותר מאוחר ,ויראה קודם איך זה משפיע על האחרים
אני גם בשלב הזה (מתייחס לשורה האחרונה) לא אתחסן!!
אני גם לא רואה שום סיבה
גם אם יהיה מצב קיצון שיכריחו להתחסן אגודות לזכויות אדם ופשעים נגד אנושות יכנסו לתמונה,עורכי-דין יכנסו לתמונה וכו
************************
סירטונים שטוב לראות:
https://youtu.be/f_qvnayhaps
https://youtu.be/mnd7walzecs
https://youtu.be/8f4kjql-gxk
כל 1 חייב לחקור לעומק מה האמת (ולא ללכת רק לפי התקשורת ש-מחרטטת אותנו ב-ליטרים)
אף 1 לא יכול להכריח אותך להתחסן
מכיר ממורה שגם לא מוכן להתחסן
החוכמה זה שתבדקי איך גם נוהגים בתחומים/מקומות אחרים ו-תיווכחי שלא יכולים להכריח אדם להתחסן
זה לא חיסון (=זה חיסול !!)
אל תיתני לאף אחדש לעשות עלייך שטיקים ו-פזוזות
הכי הרבה שאדם יכול לעשות זה:
לחשוב טוב (ולא לחשוב מחשבות שליליות)
לחיות+לאכול בריא
לעשות ספורט
ויש גם שילכו על תרופות סבתא או ויטמינים
חיסון --------------- אין מצב!!
כל אדם בר-דעת לא ישחק עם החיים שלו
מי שירצה להתחסן ויתעקש שיחכה למועד יותר מאוחר ,ויראה קודם איך זה משפיע על האחרים
אני גם בשלב הזה (מתייחס לשורה האחרונה) לא אתחסן!!
אני גם לא רואה שום סיבה
גם אם יהיה מצב קיצון שיכריחו להתחסן אגודות לזכויות אדם ופשעים נגד אנושות יכנסו לתמונה,עורכי-דין יכנסו לתמונה וכו
************************
סירטונים שטוב לראות:
https://youtu.be/f_qvnayhaps
https://youtu.be/mnd7walzecs
https://youtu.be/8f4kjql-gxk
כל 1 חייב לחקור לעומק מה האמת (ולא ללכת רק לפי התקשורת ש-מחרטטת אותנו ב-ליטרים)
את לא חייבת כלום.
דברי איתי בפרטי ואפנה אןתך לעורך דין שמתעסק בזה
דברי איתי בפרטי ואפנה אןתך לעורך דין שמתעסק בזה
אל תתני להם להתל בך,
כי אנחנו בסגר שלישי זה למה.
אגב, אתמול פורסם במאקו שיש ארבעה מיליון מחוסנים ואין ירידה בתחלואה. תעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים... ואפילו שרון אלרעי רמזה על זה
ראיתי בסירטון של הרב דב ברקוביץ שיש עו"ד בשם בועז פלץ שבטח מבין בזה דבר או שניים
תנסי להתייעץ איתו
תנסי להתייעץ איתו
bill gates - ted conference 2009 q&a with chris anderson
february 4, 2009
february 4, 2009
in a follow-up to his talk at ted 2009, bill gates answers questions from teds chris anderson on topics ranging from the current economic crisis and the foundations strategies for reducing population growth to his level of engagement in the foundations philanthropic work.
about ted
ted (technology, entertainment, design) holds an annual conference in long beach, california. speakers give 18-minute presentations, sharing their insights on science, business, the arts, and world issues with the global community.
מתוך האתר הראשי של ביל גייטס
"הפחתת גידול האוכלוסיה"
על הדרך כשמחפשים החיפוש שם פייזר"
pfizer inc.
date: september 2016
purpose: to support development of a group b streptococcus (gbs) vaccine for developing country access
amount: $17,252,854
term: 68
topic: pneumonia, research and learning opportunities
regions served: global|africa|europe|north america
program: global health
grantee location: new york, new york
grantee website: http://www.pfizer.com/
כאילו שיהיה לכם בהצלחה לקחת את החיסונים הללו באמת.. שגם יש דיווחים שעדיין נדבקים אחריו והוא ניסיון על הישראלים..
אגב , מבטיח לכם שהקורונה לא תעלם והיא לא הסוף ויהיו עוד חיסונים..
הכניסו לכם לתת מודע שהקורונה זו מגפה לגטימית שבאה מעטלף.. פתאום מוטציה בריטית. עכשו ישראלית.. מה הבא בתור? נגיף החירטוט וההפחדה? נגיף שיצרנו והצלחנו להגיד שזה לגיטימי כל מה שקורה?
february 4, 2009
february 4, 2009
in a follow-up to his talk at ted 2009, bill gates answers questions from teds chris anderson on topics ranging from the current economic crisis and the foundations strategies for reducing population growth to his level of engagement in the foundations philanthropic work.
about ted
ted (technology, entertainment, design) holds an annual conference in long beach, california. speakers give 18-minute presentations, sharing their insights on science, business, the arts, and world issues with the global community.
מתוך האתר הראשי של ביל גייטס
"הפחתת גידול האוכלוסיה"
על הדרך כשמחפשים החיפוש שם פייזר"
pfizer inc.
date: september 2016
purpose: to support development of a group b streptococcus (gbs) vaccine for developing country access
amount: $17,252,854
term: 68
topic: pneumonia, research and learning opportunities
regions served: global|africa|europe|north america
program: global health
grantee location: new york, new york
grantee website: http://www.pfizer.com/
כאילו שיהיה לכם בהצלחה לקחת את החיסונים הללו באמת.. שגם יש דיווחים שעדיין נדבקים אחריו והוא ניסיון על הישראלים..
אגב , מבטיח לכם שהקורונה לא תעלם והיא לא הסוף ויהיו עוד חיסונים..
הכניסו לכם לתת מודע שהקורונה זו מגפה לגטימית שבאה מעטלף.. פתאום מוטציה בריטית. עכשו ישראלית.. מה הבא בתור? נגיף החירטוט וההפחדה? נגיף שיצרנו והצלחנו להגיד שזה לגיטימי כל מה שקורה?
את מסכנת את כולנו ואת בית הספר
אנונימית
חליפה. תותח אין עליך.
לכו תדחפו לעצמכם חיסונים ורעלים בגוף שלכם עוד 100 שנה, אבל רחוק מאנשים והזכויות שלהם..
תנחרו רחוק עם ראש שקט ואל תבלבלו במוח.
אני בעד לשלול זכויות לאנשים שלא יודעים תגבול שלהם.
תנחרו רחוק עם ראש שקט ואל תבלבלו במוח.
אני בעד לשלול זכויות לאנשים שלא יודעים תגבול שלהם.
אני מבינה את הפחד שלך מהחיסון ,אבל את מבינה לפחות את הכלל בבית ספר שלך שאי אפשר ללמוד מקרוב אם לא התחסנת? את זה את מבינה?אין לך מה ללכת ראש בקיר,זה הנוהל החדש. את ממש מתעקשת לא להתחסן?דברי עם המנהלת /מחנכת/רכזת/יועצת . אין לנו איך לעזור לך
תראו דבר מדהים,
https://youtu.be/ydil15ov_nc
https://youtu.be/d_u5_7wssfs
https://youtu.be/ydil15ov_nc
https://youtu.be/d_u5_7wssfs
אין חובה להתחסן, כנראה שמחוסנים יוכלו לחזור לבית ספר יותר מהר אבל אני לא רואה ביטול שהייה בבית ספר של לא-מחוסנים
כי מה יקרה אם תתחסנו יא איטיים דגנרטים
אנונימית
מסכימה גם אני לא סגורה לגבי אם להתחסן או לא, מורה לביולוגיה דוקטור מבית ספר שלי אמר שהוא לא ןושב שצריל ושהוא בעצמו לא מתחסן והוא ממש מבין בכל התחום הזה, מעבר לזה זה חיסון שפותח מהר מדי לא וודעים מה ההשפעות שלו יהיו בעוד עשר שנים
כשהיא לא מתחסנת, היא מסכנת את אחותי (10), את האח הקטן שלך שנולד לפני 9 חודשים, את האח שלך שעלה לכיתה א, ואפילו את אח של חבר/ה שאת/ה בא/ה אליו/ה והוא בכיתה ח. הילדים האלה הם לא אוויר, צריך להתייחס אליהם
תראו דבר מדהים,
https://youtu.be/ydil15ov_nc
https://youtu.be/d_u5_7wssfs
בחורה שצילמה מחלקת קורונה (=להסתכל ולא להאמין)
בבקשה
https://youtu.be/ydil15ov_nc
https://youtu.be/d_u5_7wssfs
בחורה שצילמה מחלקת קורונה (=להסתכל ולא להאמין)
בבקשה
אז שלא תתחסן ותנעל בבית כל החיים שלה מעניין לי תתחת
אנונימית
לפנות לתקשורת, זה אסור. מותר לך להחליט אם לקבל את החיסון או לא.
זה קרה גם בצה"ל וביטלו את ההנחיה עקב הד תקשורתי.
זה קרה גם בצה"ל וביטלו את ההנחיה עקב הד תקשורתי.
אנונימי
99 בקבוקים.. רואים על מה אני מדבר ?
איזה קטע שרק 5 אנשים בגילאים 20 ומטה נפטרו מקורונה.. וגם הם או שלא מקורונה וסתם דחפו להם, או הופקרו אין לדעת, או עם מחלות אחרות כלשהן שהשפיעו לעומק.
הנה אתר כללית.. אתם אמורים להאמין
איזה קטע שרק 5 אנשים בגילאים 20 ומטה נפטרו מקורונה.. וגם הם או שלא מקורונה וסתם דחפו להם, או הופקרו אין לדעת, או עם מחלות אחרות כלשהן שהשפיעו לעומק.
הנה אתר כללית.. אתם אמורים להאמין
מבינה אותך זה פשוט לא הוגן
כי רוצים לפגוע בנו, ולדלל את האכולסוייה באמעות החיסונים האלה. יש רואפה שמתנגדת לדרכון הירוק, תשמוע אותה איך זה פגוע בזכויות. החסיון לא הוכח כמועיל.
אנונימי
חליפה, לא רק
משרד הבריאות טוען שיש 120 אחוז תפוצה בבתי חולים עומס
בתי חולים: בכלל 52 אחוז.
אגב , בכל שנה יש עומס ואנשים מופקרים. אז תיקחו טרמפ על הקורונה ותאשימו אותה
עומס בבתי החולים - כל שנה יש קריסה!
לטובת עם ישראל היקר שלא מפסיקים להפחיד אותו
שלפו לנו קצת תזכורות מה- 10 השנים האחרונות
את המסקנות לדברים נשאיר לכם..
2019
חולים במסדרונות, רופאים קורסים: "אי אפשר לשתוק עוד
https://m.ynet.co.il/articles/5450978
2018
הרופאים המתמחים בבתי החולים: "המצב בחדרי המיון מסוכן
הם נדרשים לעשות מדי יום את הבחירה הבלתי אפשרית ולהחליט במי מהחולים לטפל קודם.
https://m.ynet.co.il/articles/5078652
2017
בתי החולים בכל הארץ מדווחים על עומסים אדירים, צוותים שקורסים וחולים שמוצאים עצמם מאושפזים במסדרון
https://m.calcalist.co.il/article.aspx?guid=3711699
2016
40 שעות עם מלריה במיון "נגמרו המיטות
עומס אדיר בבתי החולים בחיפה
חלק מבתי החולים בתפוסה של 200%
https://m.ynet.co.il/articles/4763417
2015
שוב חדרי המיון ומחלקות האשפוז בבתי־החולים הציבוריים קורסים. בבית החולים רמב"ם בחיפה ובבית החולים סורוקה בבאר שבע, התפוסה בחדר המיון עברה את ה־200%, ואילו בבית החולים שיבא בתל השומר היא הגיעה ל־350%!!!!
https://socialism.org.il/maavak/2015/02/%d7%96%d7%95-%d7%9c%d7%90-%d7%98%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%95-%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa
2014
בתי החולים בישראל קורסים תחת העומס, מחלקות פנימיות נמצאות באחוזי תפוסה שקשה לתפוס, והכל בשל תחלואה דמוית שפעת.
https://www.e-pochonder.com/טוויטר-מנבא-עוד-8-ימים-תחלו-בשפעת/2013/02/10/רפואה-2-0/
2013
קריסת מערכות: חולה שמוגדר קשה מחכה שש שעות לטיפול
https://forbes.co.il/%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%97%d7%9b%d7%94-%d7%a9%d7%a9-%d7%a9/
2012
בתי חולים קורסים מעומס: כרמל סגר את המיון, סורוקה קורא לא להגיע.
https://13news.co.il/10news/news/109869
2011
"ילדים מאושפזים במסדרון? לא זכור לי מצב כזה"
רופאים לחוצים, אחיות שכורעות תחת העומס, וילדים שמאושפזים במסדרון: ככה נראים מיון ומחלקת הילדים בבי"ח וולפסון. עם כמעט 200% תפוסה
https://m.ynet.co.il/articles/4008321
2010
עומס אדיר בבתי"ח בדרום - מעבירים חולים למרכז
תפוסת המיטות במחלקות הפנימיות של בתי החולים סורוקה, ברזילי, קפלן ואסף הרופא הגיעה לשיא חדש: בחלק מהמחלקות מאושפזים פי 2 חולים מהקיבולת המקסימלית. משרד הבריאות הורה למד"א: הפנו חולים שאינם בסכנת חיים לבתי חולים במרכז.
https://m.ynet.co.il/articles/3941790
משרד הבריאות טוען שיש 120 אחוז תפוצה בבתי חולים עומס
בתי חולים: בכלל 52 אחוז.
אגב , בכל שנה יש עומס ואנשים מופקרים. אז תיקחו טרמפ על הקורונה ותאשימו אותה
עומס בבתי החולים - כל שנה יש קריסה!
לטובת עם ישראל היקר שלא מפסיקים להפחיד אותו
שלפו לנו קצת תזכורות מה- 10 השנים האחרונות
את המסקנות לדברים נשאיר לכם..
2019
חולים במסדרונות, רופאים קורסים: "אי אפשר לשתוק עוד
https://m.ynet.co.il/articles/5450978
2018
הרופאים המתמחים בבתי החולים: "המצב בחדרי המיון מסוכן
הם נדרשים לעשות מדי יום את הבחירה הבלתי אפשרית ולהחליט במי מהחולים לטפל קודם.
https://m.ynet.co.il/articles/5078652
2017
בתי החולים בכל הארץ מדווחים על עומסים אדירים, צוותים שקורסים וחולים שמוצאים עצמם מאושפזים במסדרון
https://m.calcalist.co.il/article.aspx?guid=3711699
2016
40 שעות עם מלריה במיון "נגמרו המיטות
עומס אדיר בבתי החולים בחיפה
חלק מבתי החולים בתפוסה של 200%
https://m.ynet.co.il/articles/4763417
2015
שוב חדרי המיון ומחלקות האשפוז בבתי־החולים הציבוריים קורסים. בבית החולים רמב"ם בחיפה ובבית החולים סורוקה בבאר שבע, התפוסה בחדר המיון עברה את ה־200%, ואילו בבית החולים שיבא בתל השומר היא הגיעה ל־350%!!!!
https://socialism.org.il/maavak/2015/02/%d7%96%d7%95-%d7%9c%d7%90-%d7%98%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%95-%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa
2014
בתי החולים בישראל קורסים תחת העומס, מחלקות פנימיות נמצאות באחוזי תפוסה שקשה לתפוס, והכל בשל תחלואה דמוית שפעת.
https://www.e-pochonder.com/טוויטר-מנבא-עוד-8-ימים-תחלו-בשפעת/2013/02/10/רפואה-2-0/
2013
קריסת מערכות: חולה שמוגדר קשה מחכה שש שעות לטיפול
https://forbes.co.il/%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%97%d7%9b%d7%94-%d7%a9%d7%a9-%d7%a9/
2012
בתי חולים קורסים מעומס: כרמל סגר את המיון, סורוקה קורא לא להגיע.
https://13news.co.il/10news/news/109869
2011
"ילדים מאושפזים במסדרון? לא זכור לי מצב כזה"
רופאים לחוצים, אחיות שכורעות תחת העומס, וילדים שמאושפזים במסדרון: ככה נראים מיון ומחלקת הילדים בבי"ח וולפסון. עם כמעט 200% תפוסה
https://m.ynet.co.il/articles/4008321
2010
עומס אדיר בבתי"ח בדרום - מעבירים חולים למרכז
תפוסת המיטות במחלקות הפנימיות של בתי החולים סורוקה, ברזילי, קפלן ואסף הרופא הגיעה לשיא חדש: בחלק מהמחלקות מאושפזים פי 2 חולים מהקיבולת המקסימלית. משרד הבריאות הורה למד"א: הפנו חולים שאינם בסכנת חיים לבתי חולים במרכז.
https://m.ynet.co.il/articles/3941790
טוב כולם טיפשים וכל המומחים סתומים ורק בן ביטון מפתח תקווה got it all figured out
אנונימית
אהבתי את התמונה של השאלה
מי אתם שתגידו לה להתחסן
חסרים מקרים שהרופאים נתנו 5 מנות חיסון לבן אדם ? או תופעות לוואי של שיתוק פנים או גרוע יותר
כולם משחקים אותה גיבורים עד שזה נוגע אליהם
ולא מבין איך לא מאפשרים לך ללמוד לפי החוק חוק חינוך זה חובה לכל ילד ללמוד ולסיים בגרות , את יכולה לעבור ללמידה בבית ואת הבגרויות תשלימי שם
חסרים מקרים שהרופאים נתנו 5 מנות חיסון לבן אדם ? או תופעות לוואי של שיתוק פנים או גרוע יותר
כולם משחקים אותה גיבורים עד שזה נוגע אליהם
ולא מבין איך לא מאפשרים לך ללמוד לפי החוק חוק חינוך זה חובה לכל ילד ללמוד ולסיים בגרות , את יכולה לעבור ללמידה בבית ואת הבגרויות תשלימי שם
אנונימי
הנה גם סרטון על הדרך..
ואז אנשים משתמשים בתירוץ: אבלל המחלקות עמוסות בגלל הקורונה ויש חולים קשים תראהה מה קורה..
אבל.. כל שנה זה קורה מה חדש?
ואז אנשים משתמשים בתירוץ: אבלל המחלקות עמוסות בגלל הקורונה ויש חולים קשים תראהה מה קורה..
אבל.. כל שנה זה קורה מה חדש?
"באמ"ן הוציאו אזהרה
מפני המוטציה הישראלית
שמתפתחת כתוצאה מהחיסון."
https://www.google.com/amp/s/news.walla.co.il/amp/item/3413382
רגע רגע,
אמ"ן הוא לא הגוף שאחראי על התרעות
מפני מלחמות ופעולות טרור?
אז הקורונה והמוטציות הן פעולות טרור?
פעולות טרור נגד מי? ומטעם מי?
נגדנו, תבינו. זה חיסול.
והמוטציה הישראלית -
מתפתחת כתוצאה מהחיסון?!?
זכור לי שסיפרו לנו שהחיסון הזה בטוח
וימגר את הקורונה, לא?
שהחיסון הוא בעצם הגאולה,
הכרטיס שלנו אל החופש,
אל החזרה לשגרה,
לחבק את סבא וסבתא,
ללכת לקולנוע,
למסעדות,
לתיאטרון,
לטוס לחו"ל...?
מה, יכול להיות שעבדו עלינו?
מפני המוטציה הישראלית
שמתפתחת כתוצאה מהחיסון."
https://www.google.com/amp/s/news.walla.co.il/amp/item/3413382
רגע רגע,
אמ"ן הוא לא הגוף שאחראי על התרעות
מפני מלחמות ופעולות טרור?
אז הקורונה והמוטציות הן פעולות טרור?
פעולות טרור נגד מי? ומטעם מי?
נגדנו, תבינו. זה חיסול.
והמוטציה הישראלית -
מתפתחת כתוצאה מהחיסון?!?
זכור לי שסיפרו לנו שהחיסון הזה בטוח
וימגר את הקורונה, לא?
שהחיסון הוא בעצם הגאולה,
הכרטיס שלנו אל החופש,
אל החזרה לשגרה,
לחבק את סבא וסבתא,
ללכת לקולנוע,
למסעדות,
לתיאטרון,
לטוס לחו"ל...?
מה, יכול להיות שעבדו עלינו?
הבית ספר??? חחח הצחיקו אותי. בית הספר שלך הוא לא מוסד שיכול להחליט עלייך אם להתחסן או לא. זה הגוף שלך וההחלטה שלך בלבד. גם הממשלה לא יכולה להכריח אותך. יש אנשים שלא רוצים להתחסן נו אז מה? מי ישמע המוסד החינוכי שלך עד כדי כך חשוב שהוא מכריח אותך להתחסן מינימום הוא אלוהים.
(כן יש לי דברים נגד משרד החינוך)
(כן יש לי דברים נגד משרד החינוך)
ben אתה על הכיפאק, (סוף כל סוף מישהו שמדבר בהיגיון ולא מוכן 'לקנות' את ה-לוקשים שלהם)
יש יותר מדי נתונים מכל הכיוונים שגורמים לא לקנות את 'ה-סיפורי סבתא' שהם מספרים לנו
לפי שיטתם בכל בית שני הייתם שומעים על אנשים שמתים כמו זבובים ,
ואין הדבר כך
יובל אשרוב שמתעסק ברפואה באזור ה25-30 שנה ולמד רפואה
הכל הוכחות:
https://youtu.be/nrbss35d_6g
יש יותר מדי נתונים מכל הכיוונים שגורמים לא לקנות את 'ה-סיפורי סבתא' שהם מספרים לנו
לפי שיטתם בכל בית שני הייתם שומעים על אנשים שמתים כמו זבובים ,
ואין הדבר כך
יובל אשרוב שמתעסק ברפואה באזור ה25-30 שנה ולמד רפואה
הכל הוכחות:
https://youtu.be/nrbss35d_6g
חברה זה כמו חיסון שפעת, כל אחד והבחירה שלו.
אה טוב אני מומחה.. הבאתי לך דברים אמיתיים שקורים והגיונים והוכחות גם.
מה את הבאת אנונימית? כלום חוץ מלהישאר באנונימיות.. ואת רוצה רופאים ? תכתבי מודל הגיון בריא בגוגל.
יותר מ150 מומחים שנגד מסכות וסגרים ויודעים שהקורונה היא שפעת קלה.
+
רופאים מרחבי העולם. החיסון מסוכן אין מגפה.
שלא נדבר כמובן שיש עוד עשרות למאות מומחים נגד החיסון והסגר..
אגב , מי מייעץ לממשלה לביבי לסגרים ומה לעשות? 2 פיזיקאים על פי הסרט של אורלי וגיא. כי כל ההחלטות עד עכשו הם פוליטיים ונעשו על הדת הממשלה ימח שמה ממשלת זדון.
כן ראיתי גם את הרב אשרוב.
מה את הבאת אנונימית? כלום חוץ מלהישאר באנונימיות.. ואת רוצה רופאים ? תכתבי מודל הגיון בריא בגוגל.
יותר מ150 מומחים שנגד מסכות וסגרים ויודעים שהקורונה היא שפעת קלה.
+
רופאים מרחבי העולם. החיסון מסוכן אין מגפה.
שלא נדבר כמובן שיש עוד עשרות למאות מומחים נגד החיסון והסגר..
אגב , מי מייעץ לממשלה לביבי לסגרים ומה לעשות? 2 פיזיקאים על פי הסרט של אורלי וגיא. כי כל ההחלטות עד עכשו הם פוליטיים ונעשו על הדת הממשלה ימח שמה ממשלת זדון.
כן ראיתי גם את הרב אשרוב.
את ממש צודקת
אני גם לא מתכוונת להתחסן
אני גם לא מתכוונת להתחסן
על תחזרי לבית הספר פשוט
כן חליפה אני כבר חצי שנה כאן לבד בשאלות עם אנשים בודדים בדעות כמו שלי.. חחח :)
למי שאמר אמן
אתה סותר את עצמך
אנחנו כרגע במלחמה
יש אויב (הקורונה) יש נפגעים (חולים ומתים) ויש חיילים (צוותי רפואה)
איפה כאן זה לא מלחמה?
בגלל שאין טנקים?
הנה לך
מלחמה ביולוגית
אתה סותר את עצמך
אנחנו כרגע במלחמה
יש אויב (הקורונה) יש נפגעים (חולים ומתים) ויש חיילים (צוותי רפואה)
איפה כאן זה לא מלחמה?
בגלל שאין טנקים?
הנה לך
מלחמה ביולוגית
ben
מסכימה איתך לגמרי.
בשוודיה/ שווייץ לא זוכרת אחת מהן החליטו לעשות ניסוי, לצאת מהסגר, לאפשר ללכת ללא מסכות, ולפתוח חנויות ומרכזי בילוי כל עוד אנשים שומרים מרחק. עובדה שכשזה קרה התחלואה שם ירדה משמעותית וזה למה? גוף האדם זקוק להיחשף לגורמים כאלו ואחרים כדי ללמוד איך להתמודד איתם. אם הגוף שלנו לא ייחשף אז המערכת החיסונית תחלש בצורה דרסטית ולא תוכל להתמודד גם עם צינון. זה לא מה שאנחנו רוצים שיקרה
מסכימה איתך לגמרי.
בשוודיה/ שווייץ לא זוכרת אחת מהן החליטו לעשות ניסוי, לצאת מהסגר, לאפשר ללכת ללא מסכות, ולפתוח חנויות ומרכזי בילוי כל עוד אנשים שומרים מרחק. עובדה שכשזה קרה התחלואה שם ירדה משמעותית וזה למה? גוף האדם זקוק להיחשף לגורמים כאלו ואחרים כדי ללמוד איך להתמודד איתם. אם הגוף שלנו לא ייחשף אז המערכת החיסונית תחלש בצורה דרסטית ולא תוכל להתמודד גם עם צינון. זה לא מה שאנחנו רוצים שיקרה
שתדעו, שהסיבה להיווצרות המוטציות זה שאנשים לא מתחסנים. מה זו מוטציה? בשלב מסוים אחרי שתא הקורונה משכפל את עצמו שוב ושוב, נוצרים כל מיני מוטציות- כמו אבולוציה של הוירוס. לו זה מעולה, לנו זה רע כי זה עוד קושי בלהעלים את הוירוס. אז אם יש אנשים לא מחוסנים שיידבקו בקורונה, הם מעלים את הסיכון למוטציות. כדאי לכם לדעת. במידה ולוירוס הקורונה יהיו השפעות עתידיות, גם לחיסון יהיו השפעות עתידיות, *אבל* ההשפעות של וירוס בקורונה יהיו יותר הרסניות וחמורות מאשר של החיסון! אז עכשיו הבחירה היא שלכם, לא להתחסן, לחטוף קורונה, ולסבול מהשלכות עתידיות. או... להתחסן, לא לחטוף קורונה, ולסבול מהשלכות מינוריות. הבחירה בידיכם. כי אי אפשר להימנע. שתדעו שאנשים שחטפו קורונה סובלים כבר עכשיו מהשפעות, כמו איבוד זיכרון טווח קצר, עייפות, חוסר חוש טעם ועוד. (תקראו עוד אם אתם רוצים לדעת עוד) אנשים מתים מהקורונה. אל תהיו גיבורים.
julie, ומי בעצם יצא? צעירים בעיקר. כל האנשים בסיכון נשארו בבתים, ואם לא תביאי הוכחה לדברים שאמרת- לא אקח אותם ברצינות. תמצאי את כל הסיפור לא חלק.
אסור לעשות בתכלס חובת חיסון קורונה.
החיסון עוד לא בשלבים הסופיים וכמו שלא מכריחים את החיילים וכאלה להתחסן אסור עוד לעשות גם עליך חובת חיסוח.
החיסון עוד לא בשלבים הסופיים וכמו שלא מכריחים את החיילים וכאלה להתחסן אסור עוד לעשות גם עליך חובת חיסוח.
ותסבירו לי איך כל המכחישי קורונה וחיסון אין לה רקע רפואי?
למה אתם שואלים?
כי הם לא ראו את הקורונה בעיניים
אני במדא קורע את התחת שלי במיגון נגיפי מפנה עוד ועוד חולה קורונה קשה ואחרי שאני מפנה אני שומע שהוא נפטר
בגלל שקרוביו לא שמרו על ההנחיות
ואתם מדברים כאן שיש לחיסון תופעות לוואי
ברור ר ר ר ר שיהיה לו תופעת לוואי
מה לאקמול אין תופעות לוואי? לחיסון נגד שפעת אין תופעות לוואי?
אני מבקש מהציבור שמכחיש קורונה ונגד חיסון לקורונה
קצת השכלה. בבקשה.
* drop mic *
למה אתם שואלים?
כי הם לא ראו את הקורונה בעיניים
אני במדא קורע את התחת שלי במיגון נגיפי מפנה עוד ועוד חולה קורונה קשה ואחרי שאני מפנה אני שומע שהוא נפטר
בגלל שקרוביו לא שמרו על ההנחיות
ואתם מדברים כאן שיש לחיסון תופעות לוואי
ברור ר ר ר ר שיהיה לו תופעת לוואי
מה לאקמול אין תופעות לוואי? לחיסון נגד שפעת אין תופעות לוואי?
אני מבקש מהציבור שמכחיש קורונה ונגד חיסון לקורונה
קצת השכלה. בבקשה.
* drop mic *
דינקלברג
תשקרי ותגידי שהתחסנת מה הבעיה
זכות הבית ספר לא להכניס אותך אליו כשמדובר במגפה עולמית
כל כך מסכימה איתך , אל תלכי לעשות את החיסון מה כבר יכולים לעשות לך?
אנונימית
מסמך ארוך ומפורט על הניסויים הקליניים של "חיסוני" הקורונה, שנקרא "מה אנחנו יודעים (ובעיקר מה איננו יודעים) על הניסויים הקליניים של "חיסוני" הקורונה?"
חייב לשחרר אותו כדי שהמידע יגיע לכמה שיותר א.נשים דווקא עכשיו, בתוך מבצע החיסונים הגדול. ככל שיותר עיניים יראו אותו כך אנשים יוכלו לבחור בחירה מושכלת האם לקחת את החיסון או לא.
אפשר לקרוא אותו בשלמותו באתר כאן: https://www.vaccines-facts.info/post/clinical_trials, וכן בפורמט דיגיטלי מותאם למחשב כאן: https://online.fliphtml5.com/echd/vrpc/ או מותאם לטלפון חכם או טאבלט כאן: https://online.fliphtml5.com/echd/zugo/.
אנסה לאמל"ק אותו על כל ח"י סעיפיו:
1. אישור החירום הזמני של ה-fda ניתן בצורה לא נאותה, תוך ניגודי אינטרסים מובנים של חברי הוועדה.
2. ה"חיסונים" של מודרנה ופייזר הם למעשה "טיפולים גנטיים" (לפחות במובן הצר של המושג), ועל-פי כל הגדרה נוכחית ל"חיסון" הם אינם עומדים בהגדרות אלו.
3. הפעם, בניגוד לכל הניסויים הקליניים הקודמים של החיסונים הקיימים, היה שימוש בפלצבו אמיתי בקבוצת הביקורת.
4. הניסויים לא התקיימו כפי המקובל ב"סמיות כפולה", כלומר שגם הנסיינים וגם הנבדקים אינם יודעים מה הם מקבלים פלצבו או "חיסון". מדוע? האם זה משפיע על התוצאות?
5. האם הנבדקים שקיבלו פלצבו עומדים לקבל את ה"חיסון" האמיתי? האם זה ישפיע על המשך הניסוי ותוצאותיו?
6. האם יתכן שהניסויים שתוכננו להימשך שנתיים לפחות, יסתיימו טרם זמנם?
7. האם החיסון עלול לגרום למחלות אוטו-אימוניות?
8. האם החיסון עלול להביא לתגובה חיסונית מועצמת (antibody-dependent enhancement (ade))?
9. אם ה"חיסון" מונע הדבקה בנגיף והמשך הפצתו?
10. האם ה"חיסון" מונע מחלה קשה או מוות?
11. האם היעילות שנמצאה בניסויים הקליניים אכן 95% (אולי היא 1% בלבד?)
12. מדוע התעלמו מ-3,410 "חשודים" בקוביד-19?
13. מדוע 371 נבדקים שלא נכללו באנליזת היעילות של ה"חיסון"?
14. האם השימוש בתרופות להורדת חום ולשיכוך כאבים בקבוצת הניסוי השפיע על תוצאות הניסוי?
15. מהי יעילות החיסון בקרב אלו שכבר נדבקו בקוביד-19?
16. מדוע נשים בהריון מקבלות את החיסון למרות שאין כל מידע על בטיחותו עבורן ועבור העובר שלהן?
17. האם החיסון עלול לגרום לעקרות?
18. האם יתכן שהניסויים הקליניים מסתמכים על בדיקות pcr שאינן מדוייקות?
תגידו, מישהו פה קרא את ההסכם עם פייזר?
הסכם ממשלת ישראל עם פייזר:
https://govextra.gov.il/media/30806/11221-moh-pfizer-collaboration-agreement-redacted.pdf
*
חוץ מזה שכל הפרק שעוסק ב- "שיפוי: הגבלת אחריות לנזקים" מושחר לחלוטין (ראו תמונה מצורפת) ושיש עוד הרבה קטעים מושחרים. כלומר, אין אחריות על החיסונים, למה?
*
ההסכם אומר כך:
"הצדדים מסכימים שזה יועיל מאוד מנקודת מבט על בריאות הציבור לעקוב אחר נתוני המגיפה, בהתאם לעמידה בחיסונים בהקשר של העולם-האמיתי, להערכה האם נשמרת הגנה על חסינות העדר במהלך הפעלת תוכנית החיסון".
(הערה שלי: המשמעות היא שבישראל נערך הניסוי האמיתי לצורך הוכחה האם החיסון אכן תורם לחסינות העדר או לא)
*
ועוד:
"במהלך תקופת ההסכם, הצדדים יפגשו אחת לשבוע בפגישות וידיאו, כדי לבחון ולדון בהתקדמות הפרויקט".
*
"הצדדים מסכימים שתקיפות והצלחת הפרויקט תלוי בקצב ההתחסנות במדינת ישראל... (קטע מושחר). משרד הבריאות הישראלי יוודא הפצה, יישום ושימוש מהיר של החיסון"
אני מרשה לעצמי לנחש שהקטע המושחר מתייחס לקצב החיסונים שממשלת ישראל התחייבה אליו. אם אני טועה, שיורידו את ההשחרה ויוכיחו!
טוב, למישהו עוד יש ספק שאנחנו שפני ניסוי?
חייב לשחרר אותו כדי שהמידע יגיע לכמה שיותר א.נשים דווקא עכשיו, בתוך מבצע החיסונים הגדול. ככל שיותר עיניים יראו אותו כך אנשים יוכלו לבחור בחירה מושכלת האם לקחת את החיסון או לא.
אפשר לקרוא אותו בשלמותו באתר כאן: https://www.vaccines-facts.info/post/clinical_trials, וכן בפורמט דיגיטלי מותאם למחשב כאן: https://online.fliphtml5.com/echd/vrpc/ או מותאם לטלפון חכם או טאבלט כאן: https://online.fliphtml5.com/echd/zugo/.
אנסה לאמל"ק אותו על כל ח"י סעיפיו:
1. אישור החירום הזמני של ה-fda ניתן בצורה לא נאותה, תוך ניגודי אינטרסים מובנים של חברי הוועדה.
2. ה"חיסונים" של מודרנה ופייזר הם למעשה "טיפולים גנטיים" (לפחות במובן הצר של המושג), ועל-פי כל הגדרה נוכחית ל"חיסון" הם אינם עומדים בהגדרות אלו.
3. הפעם, בניגוד לכל הניסויים הקליניים הקודמים של החיסונים הקיימים, היה שימוש בפלצבו אמיתי בקבוצת הביקורת.
4. הניסויים לא התקיימו כפי המקובל ב"סמיות כפולה", כלומר שגם הנסיינים וגם הנבדקים אינם יודעים מה הם מקבלים פלצבו או "חיסון". מדוע? האם זה משפיע על התוצאות?
5. האם הנבדקים שקיבלו פלצבו עומדים לקבל את ה"חיסון" האמיתי? האם זה ישפיע על המשך הניסוי ותוצאותיו?
6. האם יתכן שהניסויים שתוכננו להימשך שנתיים לפחות, יסתיימו טרם זמנם?
7. האם החיסון עלול לגרום למחלות אוטו-אימוניות?
8. האם החיסון עלול להביא לתגובה חיסונית מועצמת (antibody-dependent enhancement (ade))?
9. אם ה"חיסון" מונע הדבקה בנגיף והמשך הפצתו?
10. האם ה"חיסון" מונע מחלה קשה או מוות?
11. האם היעילות שנמצאה בניסויים הקליניים אכן 95% (אולי היא 1% בלבד?)
12. מדוע התעלמו מ-3,410 "חשודים" בקוביד-19?
13. מדוע 371 נבדקים שלא נכללו באנליזת היעילות של ה"חיסון"?
14. האם השימוש בתרופות להורדת חום ולשיכוך כאבים בקבוצת הניסוי השפיע על תוצאות הניסוי?
15. מהי יעילות החיסון בקרב אלו שכבר נדבקו בקוביד-19?
16. מדוע נשים בהריון מקבלות את החיסון למרות שאין כל מידע על בטיחותו עבורן ועבור העובר שלהן?
17. האם החיסון עלול לגרום לעקרות?
18. האם יתכן שהניסויים הקליניים מסתמכים על בדיקות pcr שאינן מדוייקות?
תגידו, מישהו פה קרא את ההסכם עם פייזר?
הסכם ממשלת ישראל עם פייזר:
https://govextra.gov.il/media/30806/11221-moh-pfizer-collaboration-agreement-redacted.pdf
*
חוץ מזה שכל הפרק שעוסק ב- "שיפוי: הגבלת אחריות לנזקים" מושחר לחלוטין (ראו תמונה מצורפת) ושיש עוד הרבה קטעים מושחרים. כלומר, אין אחריות על החיסונים, למה?
*
ההסכם אומר כך:
"הצדדים מסכימים שזה יועיל מאוד מנקודת מבט על בריאות הציבור לעקוב אחר נתוני המגיפה, בהתאם לעמידה בחיסונים בהקשר של העולם-האמיתי, להערכה האם נשמרת הגנה על חסינות העדר במהלך הפעלת תוכנית החיסון".
(הערה שלי: המשמעות היא שבישראל נערך הניסוי האמיתי לצורך הוכחה האם החיסון אכן תורם לחסינות העדר או לא)
*
ועוד:
"במהלך תקופת ההסכם, הצדדים יפגשו אחת לשבוע בפגישות וידיאו, כדי לבחון ולדון בהתקדמות הפרויקט".
*
"הצדדים מסכימים שתקיפות והצלחת הפרויקט תלוי בקצב ההתחסנות במדינת ישראל... (קטע מושחר). משרד הבריאות הישראלי יוודא הפצה, יישום ושימוש מהיר של החיסון"
אני מרשה לעצמי לנחש שהקטע המושחר מתייחס לקצב החיסונים שממשלת ישראל התחייבה אליו. אם אני טועה, שיורידו את ההשחרה ויוכיחו!
טוב, למישהו עוד יש ספק שאנחנו שפני ניסוי?
הם דוחפים שרוב האוכלוסייה תהיה מכוסנת ואז קל לפתוח את המשק. הם יוצרים לחץ
שואלת השאלה צודקת במאה אחוז
julie w ,
את צודקת ! ,
אני יודע לגבי שבדיה
לגבי שוויץ אני לא יודע
זה הגיוני גם רופאים טוענים שאדם בחוץ,בתנועה ו-בפעילות יותר מבריא
אדם ש 'נרקב' בבית הסיכוי שלו להיות יותר חלש יותר גדול
אותו 'שטיק' הם עושים עם מסכות שחייבים ללבוש-------------- ולא רק שהמסכות האלה לא יעילות הן אף הורגות
חברות לייצור מסכות מלכתחילה מסדרים ככה שכבר מסכה חדשה קולטת המון חיידקים
פרופסור איתן פרידמן אמר בעצמו שהמסכות לא יעילות
גם סיגל סדצקי אמרה את זה
ברור שהכל אינטרס
יותר מדי 'פלונטרים'
בשום פנים ואופן לא להתחסן
שאף 1 לא יעשה את הטעות הזאת של להתחסן,כי אין משם דרך חזרה !!(=זה מסלול כיוון 1 מה שנקרא, ככה שמי שעושה את זה 'הלך עליו')
את צודקת ! ,
אני יודע לגבי שבדיה
לגבי שוויץ אני לא יודע
זה הגיוני גם רופאים טוענים שאדם בחוץ,בתנועה ו-בפעילות יותר מבריא
אדם ש 'נרקב' בבית הסיכוי שלו להיות יותר חלש יותר גדול
אותו 'שטיק' הם עושים עם מסכות שחייבים ללבוש-------------- ולא רק שהמסכות האלה לא יעילות הן אף הורגות
חברות לייצור מסכות מלכתחילה מסדרים ככה שכבר מסכה חדשה קולטת המון חיידקים
פרופסור איתן פרידמן אמר בעצמו שהמסכות לא יעילות
גם סיגל סדצקי אמרה את זה
ברור שהכל אינטרס
יותר מדי 'פלונטרים'
בשום פנים ואופן לא להתחסן
שאף 1 לא יעשה את הטעות הזאת של להתחסן,כי אין משם דרך חזרה !!(=זה מסלול כיוון 1 מה שנקרא, ככה שמי שעושה את זה 'הלך עליו')
סבבה אל תתחסני ויהיה אסור לך לצאת בלי מסיכה ואת וכל שאר האנשים תדבקו בקורונה ובמוטציה וככל הנראה תמותו עכשיו חס וחלילה כן? אבל זה בידיים שלך אחותי.
על פי החוק כל מוסד יכול םהחליט על המדיניות שלו, כלומר זו חא הממשלה מחייבת, זה המוסד עצמו. זה כמו שהמוסד מחייב אתכם לבוא בתלבושת אחידה, אלו הזכויות שלו להחליט ני נכנס ומה הדרישות. לא מחייבים אתכם להתחסן, נותנים לכם עוד דרישה כמו כל דרישה אחרת של בית ספר.
לפי הקו 'שלהם'
כל הזמן היינו צריכים לשמוע אמבולנסים עוברים ברחובות
ופה לידי מלא אנשים מבוגרים ומאוד מבוגרים ואפילו לא אמבולנס 1
גם ברחובות לא נצפים אנשים ש-מתעלפים
אנשים שנמצאים ביחד ותקופות ארוכות ואפילו לא 1 מהם נלקח לבית חולים
הקטע שלהם שכאשר אדם מגיע לבית חולים הם ישר ירשמו 'קורונה ' (גם אם אותו אדם נפל (ופה זה כבר פשעים נגד האנושות,הטעייה של ציבור שלם ו-פלילי
אחושילינג) ואז יבוא ה1 המבוגר וה-יחידי ,ויספר לכולם שהיה לו קורונה
pigs can fly חחח...........
האדם המבוגר הזה שאני מדבר עליו זה אדם מבוגר מאוד ועם מחלות רקע ומספיק שהייתה לו בעיה בלב ,או כל בעיה אחרת הבי"ח דאג לספר לו שזה קורונה
כל הגופים ש-משקרים לגבי ה-קורונה ירימו אותם על טיל בסוף
************************
pigs can fly ביטוי ,אנגלית יותר אמריקאית(אם כי גם באנגלית הבריטית משתמשים בזה בהחלט)
וזה אומר: 'מה אתה בא לחרטט אותי/לא נולדתי אתמול בחייאת דינאק)
כל הזמן היינו צריכים לשמוע אמבולנסים עוברים ברחובות
ופה לידי מלא אנשים מבוגרים ומאוד מבוגרים ואפילו לא אמבולנס 1
גם ברחובות לא נצפים אנשים ש-מתעלפים
אנשים שנמצאים ביחד ותקופות ארוכות ואפילו לא 1 מהם נלקח לבית חולים
הקטע שלהם שכאשר אדם מגיע לבית חולים הם ישר ירשמו 'קורונה ' (גם אם אותו אדם נפל (ופה זה כבר פשעים נגד האנושות,הטעייה של ציבור שלם ו-פלילי
אחושילינג) ואז יבוא ה1 המבוגר וה-יחידי ,ויספר לכולם שהיה לו קורונה
pigs can fly חחח...........
האדם המבוגר הזה שאני מדבר עליו זה אדם מבוגר מאוד ועם מחלות רקע ומספיק שהייתה לו בעיה בלב ,או כל בעיה אחרת הבי"ח דאג לספר לו שזה קורונה
כל הגופים ש-משקרים לגבי ה-קורונה ירימו אותם על טיל בסוף
************************
pigs can fly ביטוי ,אנגלית יותר אמריקאית(אם כי גם באנגלית הבריטית משתמשים בזה בהחלט)
וזה אומר: 'מה אתה בא לחרטט אותי/לא נולדתי אתמול בחייאת דינאק)
מסכימה איתך לגמרי שואלת השאלה!
אנונימית
אנשים ב1890: וואו בטח בעתיד אנשים יתפתחו ויהיו ממש חכמים
אנשים ב2020:
זה קץ האנושות סוף העולם תתחסנוו אחושימדורה קורונה קריסטל מנטה זה בריא
אנשים ב2020:
זה קץ האנושות סוף העולם תתחסנוו אחושימדורה קורונה קריסטל מנטה זה בריא
אנונימית
גם לי לא כזה בא ואני מרגישה שיחרימו אותי על זה
לא בגלל שאני מאמינה בקונספירציות פשוט אני לא אוהבת מחטים ואני לא חושבת שזה כזה יעזור כי יש מלא מוטציות ויש לי אלרגיות וקראתי שזה יכול לעשות תופעות לוואי
לא בגלל שאני מאמינה בקונספירציות פשוט אני לא אוהבת מחטים ואני לא חושבת שזה כזה יעזור כי יש מלא מוטציות ויש לי אלרגיות וקראתי שזה יכול לעשות תופעות לוואי
אנונימית
גם לי לא כזה בא ואני מרגישה שיחרימו אותי על זה
לא בגלל שאני מאמינה בקונספירציות פשוט אני לא אוהבת מחטים ואני לא חושבת שזה כזה יעזור כי יש מלא מוטציות ויש לי אלרגיות וקראתי שזה יכול לעשות תופעות לוואי
לא בגלל שאני מאמינה בקונספירציות פשוט אני לא אוהבת מחטים ואני לא חושבת שזה כזה יעזור כי יש מלא מוטציות ויש לי אלרגיות וקראתי שזה יכול לעשות תופעות לוואי
אנונימית
אנשים אף אחד לא כופה עליכם שום דבר. לא רוצים להתחסן? אל תתחסנו, אבל תחשבו בהיגיון, בית הספר בהחלט רשאי למנוע ממך לבוא אם את לא מתחסנת, לא לוקחים סיכון, קצת חשיבה לא תזיק במקום ישר לקפוץ ולהגיד דיקטטורה.
ככה זה עם ישראל
הישראלים ידועים כאנשים גסי קרי רוח , חוצפנים, וביקורתיים.
הממשלה היקרה שלנו רק יודעת לעשות הסגרים, להשאיר אנשים בלי עבודה וכסף ובאותו זמן לפתוח את משרד החינוך שרמת ההתקהלות בה גדולה בהרבה מהסגרים ובגלל האשמה המוטלת אליהם מחייבים הרבה אנשים לקחת חיסון .
ואתם פה אלה שיודעים שתגובתם מיותרת אך בכל זאת טורחים להגיב בפעם האלף שהיא מסכנת אחרים זה לא אומר שהיא מחוייבת בגלל זה לסכן את הגוף שלה באותה הדרך
הישראלים ידועים כאנשים גסי קרי רוח , חוצפנים, וביקורתיים.
הממשלה היקרה שלנו רק יודעת לעשות הסגרים, להשאיר אנשים בלי עבודה וכסף ובאותו זמן לפתוח את משרד החינוך שרמת ההתקהלות בה גדולה בהרבה מהסגרים ובגלל האשמה המוטלת אליהם מחייבים הרבה אנשים לקחת חיסון .
ואתם פה אלה שיודעים שתגובתם מיותרת אך בכל זאת טורחים להגיב בפעם האלף שהיא מסכנת אחרים זה לא אומר שהיא מחוייבת בגלל זה לסכן את הגוף שלה באותה הדרך
אנונימי