6 תשובות
כל הלדים אמורים להיות מחוברים לחשמל השלט לא גם בלי קשר לאלי אקספרס
ברגע שמנתקים מהחשמל זה נסגר אבל בשלט אמור להיות לך כפתור סגירה
לחבר לחשמל
שואל השאלה:
זה אני יודעת.. השאלה הייתה עם חייב לחבר את המנורות עצמם לחשמל או שאפשר לשים במקום רק בטרייה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא יהול להיות רק מבטרייה?
אנונימית
אני הזמנתי מאליאקספרס וזה הגיע אחלה.
יש לזה את המתג שמחובר לחשמל אני כל הזמן משאירה אץ זה מחובר וגם מגיע לך שלט שצריך לשים שם סוללה לפעמים מגיע כבר ביחד עם זה ובשלט את יכולה להדליק או לכבות :)