5 תשובות
איזה מוזרר תנסי להרגעע וכמה שפחות לחשוב על זה שזה לא ילחיץ אותך ..
אולי היית מדברת עם חברה/מישהו מהמשפחה בטלפון שזה פחות ילחיץ אותך
אולי היית מדברת עם חברה/מישהו מהמשפחה בטלפון שזה פחות ילחיץ אותך
היית צריכה ללכת ישר ולא חשוד ואז פתאום לפנות פנייה ממש מפתיעה ולהרים את הכלב שלך ולברוח לבית
למדתי את זה בטיקטוק כאילו חברה לימדה אותי מטיקטוק
ואין לי מושג מזה בטח סתם מטרידן
למדתי את זה בטיקטוק כאילו חברה לימדה אותי מטיקטוק
ואין לי מושג מזה בטח סתם מטרידן
תחזרי עם חבר/חברה/משפחה למקום..
תגידי לו/לה להתחבא..
תתנהגי רגיל ותראי אם הוא שם..
אם לא יקרה כלום תפני למשטרה / לרווחה
תגידי לו/לה להתחבא..
תתנהגי רגיל ותראי אם הוא שם..
אם לא יקרה כלום תפני למשטרה / לרווחה
מה שאני תמיד עושה כשאני עוברת במקומות מפחידים אני כותבת 100 בשיחות ואם יש משהו הכי קטן אני פשוט מתקשרת. פעם אחת הלכתי מאוחר במקום די מפחיד והיה מישהו מאחוריי והוא הלך אחרי אז שמתי 100 בפלאפון וראיתי שהוא ראה והוא פשוט הלך כן זה היה מוזר
מצטער לשמוע
באותו הנושא: