6 תשובות
מתי שאני אמות
אנונימית
עוד 10 שנים, לפני דעתי ביוד 10 שנים כבר לא ישארו ניצולי שואה (כואב לי לכתוב את זה) :((
לצערי הם כבר כולם מבוגרים ולכן תחף כבר לא ישארו...):
אבל תמיד נזכור אותם!
כל אחד ואחת!!
❤❤❤
זה באמת עצוב ומבאס....
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
7 שנים גג אפילו פחות אין כנראה לצערנו , הם מאוד מבוגרים....