8 תשובות
אקמול/אופטלגין/אדוויל .
2 כוסות מים לפחות .
ללכת לישון בחדר חשוך .
ואת כמה חדשה לגמרי .
תרגישי טוב , מכירה את ההרגשות האלה . סיוט .
שואל השאלה:
נתנו לי כדורים נגד לחצים שאמורים לעזור למגרנה אבל אני רק בת 12 ואני לא יודעת אם זה מתאים לי... איזה כדורים עוזרים?
אנונימית
אני ממש מבינה , גם לי התחילו מיגרנות כבר בגיל 11 , וזה לא נעלם .
עם הכדורים שנתנו לך לא עוזרים קחי פשוט אופטלגין הוא באמת עוזר . ומדברת בתור אחת שיש לה 3-4 כאבי ראש בשבוע . זה לא בריא לקחת כל הזמן כדורים אבל אני אישית לא מסוגלת לסבול כאב כזה
אופטלגין יעזור לך , ואת יכולה לקחת אופטלגין גם אני לקחתי בגיל הזה
אבל עם הכאבים לא כל כך חזקים הייתי ממליצה על כדור אקמול הוא פחות חזק
שואל השאלה:
ממש תודה❤
אנונימית
תרגישי טוב אהובה . מבינה לגמרי את הכאב שלך❤
ותשתי המון מים!!!!! כמה שאת יכולה , לפחות ליטר/ליטר וחצי ביום , זה יפחית את הסיכוי לכאבים!