8 תשובות
אקמול/אופטלגין/אדוויל .
2 כוסות מים לפחות .
ללכת לישון בחדר חשוך .
ואת כמה חדשה לגמרי .
תרגישי טוב , מכירה את ההרגשות האלה . סיוט .
2 כוסות מים לפחות .
ללכת לישון בחדר חשוך .
ואת כמה חדשה לגמרי .
תרגישי טוב , מכירה את ההרגשות האלה . סיוט .
שואל השאלה:
נתנו לי כדורים נגד לחצים שאמורים לעזור למגרנה אבל אני רק בת 12 ואני לא יודעת אם זה מתאים לי... איזה כדורים עוזרים?
נתנו לי כדורים נגד לחצים שאמורים לעזור למגרנה אבל אני רק בת 12 ואני לא יודעת אם זה מתאים לי... איזה כדורים עוזרים?
אנונימית
אני ממש מבינה , גם לי התחילו מיגרנות כבר בגיל 11 , וזה לא נעלם .
עם הכדורים שנתנו לך לא עוזרים קחי פשוט אופטלגין הוא באמת עוזר . ומדברת בתור אחת שיש לה 3-4 כאבי ראש בשבוע . זה לא בריא לקחת כל הזמן כדורים אבל אני אישית לא מסוגלת לסבול כאב כזה
עם הכדורים שנתנו לך לא עוזרים קחי פשוט אופטלגין הוא באמת עוזר . ומדברת בתור אחת שיש לה 3-4 כאבי ראש בשבוע . זה לא בריא לקחת כל הזמן כדורים אבל אני אישית לא מסוגלת לסבול כאב כזה
אופטלגין יעזור לך , ואת יכולה לקחת אופטלגין גם אני לקחתי בגיל הזה
אבל עם הכאבים לא כל כך חזקים הייתי ממליצה על כדור אקמול הוא פחות חזק
שואל השאלה:
ממש תודה❤
ממש תודה❤
אנונימית
תרגישי טוב אהובה . מבינה לגמרי את הכאב שלך❤
ותשתי המון מים!!!!! כמה שאת יכולה , לפחות ליטר/ליטר וחצי ביום , זה יפחית את הסיכוי לכאבים!
באותו הנושא: