5 תשובות
מן הסתם שההבדל העיקרי הוא שאת לא נפגשת פיזית עם האנשים שמלמדים אותך/לומדים איתך. הכל בעצם דרך המחשב.
ועם זה באים כבר שאר השינויים. אבל זה העיקר. שפשוט הכל הכל מרחוק.
ועם זה באים כבר שאר השינויים. אבל זה העיקר. שפשוט הכל הכל מרחוק.
ההבדל העיקרי: הזום
שזה במחשב בכלליות דרך האינטרנט ולא פנים מול פנים..
שלא רואים את כולם פיזית רואים את כולם מום המסכים
שיותר קשה בלמידה מרחוק לפחות ליככה
באותו הנושא: