13 תשובות
אני גם חחח
אני אוהבת לענות תשובה שתקבל מלא מינוסים מאנונימי לולל
אנונימית
כנל חחח זה מרגיש מאבד פואנטה
סיימ
גם אני
אממ זה תלוי אצלי
אם יש מלא תשובות והן תכלס אותו דבר ואני פשוט אהיה עוד אחת אז כנל
אם יש מלא תשובות והן תכלס אותו דבר ואני פשוט אהיה עוד אחת אז כנל
חחחחח
נשבעת שגם אניי
גם אני, אני מרגישה שזה חסר טעם כי כולם כבר ענו עליה מליון פעם ובטח לא התייחסו למרות שאני עונה לפעמים לעצמי
מה שמס' 20 אמרה
תנעצ*, שזה יגיע לחמות
כן כי אחכ יש לך מלא התראות וזה לא מעניין
לא גם אני