10 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אם הוא מקלל אז כדאי לחסום אבל לחסום זה לא פתרון
זה תלוי עם מי אני רב ועל מה. לרוב אני לא חוסם.
לא הפתרון הוא לשבת ולדבר על זה בשקט שכל אחד יביע את דעתו ותמצאו פשרה
לא זה ילדותי.
מאוד תלוי על מה הריב ואיך הוא הולך, אם אתה רואה שהבן אדם פשוט לא עוזב ומציק לך אז קח ממנו הפסקה לאיזה יום יומיים (תחסום) אבל בעיקרון זה לא ממש הפתרוןס זה רק דוחה ריב ולא פותר אותו
שואל השאלה:
מישהו שאתה מדבר איתו הרבה
מישהו שאתה מדבר איתו הרבה
אנונימית
לפעמים כן
לגמרי כן
אבל לפעמים לא תמיד
לגמרי כן
אבל לפעמים לא תמיד
שואל השאלה:
ואם הוא אמר לך "תעזבי אותי" זה עדיין לא הפיתרון?
ואם הוא אמר לך "תעזבי אותי" זה עדיין לא הפיתרון?
אנונימית
באותו הנושא: