6 תשובות
כן
כן
כן
שואל השאלה:
סתם שאלה מה המטרה של זה?
סתם שאלה מה המטרה של זה?
אנונימית
משתמשים בזה כדי לנסות לרמוז. למשל אם מישהו עוצר וחוסם את הדרך, זאת דרך לסמן ליסוע ולפנות את המעבר. בלילה זה דרך לסמן לנהג ממול ששכח אורות על אורות גבוהים וזה מסנוור. ולכמה דברים אחרים.
באנגליה, הבהוב בצומת פירושה שהמהבהב נותן לאחר לעבור בצומת לפניו. בארץ זה הפוך :)
רוצה לדעת עוד??
באנגליה, הבהוב בצומת פירושה שהמהבהב נותן לאחר לעבור בצומת לפניו. בארץ זה הפוך :)
רוצה לדעת עוד??
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: