7 תשובות
לא
יצאתי בשביל ללכת לפסיכולוג ושאלו אוצי לאן אני הולכת אמרתי לפסיכולוג ואמרו אב אוקי המשך יופ נעים
כן , הלכתי לאבא שלי ולא אמרו כלום בגלל שמותר לעבור בין בתים עם הורים גרושים
כן; היום, למתכונת בהיסטוריה בישיבה, וביום חמישי ככל הנראה אסע שוב לאבא שלי.
יצאתי אבל באיזה 2 בלילה ביום שישי לקנות גלידה כי בעיר שלי הכל סגור
ולא שאלו אותנו ומקסימום היינו אומרים שהכל סגור אצלנו
ולא שאלו אותנו ומקסימום היינו אומרים שהכל סגור אצלנו
לפסיכולוג
אנונימי
באותו הנושא: