3 תשובות
האנטומיה
יש סגר אסור להתארח אצל אחרים.
זה פשוט לא הוגן שאני במשך חודש וחצי לא ראיתי אף אחד מהחברים שלי ואתם נפגשים כל יום ועוד מתלוננים. לא עבר 14 שעות מאז שהיא נפגשה והיא התחילה לחפור על הסגר הזה וזה כזה מעצבן
אנונימית