4 תשובות
שואל השאלה:
טוב
טוב
כשאת נכנסת לנטפליקס תיכנסי למשתמש שלך ואז תדפדפי למעלה בתוכן עיניינים
שואל השאלה:
כן אבל מה לעשות בהגדרות ומאיפה נכנסים ?
כן אבל מה לעשות בהגדרות ומאיפה נכנסים ?
תכנסי להגדרות של הנטפליקס