8 תשובות
לא.
זה כמו בית ספר לכלבים, מחנכים אותו להתנהג בהתאם.
זה כמו בית ספר לכלבים, מחנכים אותו להתנהג בהתאם.
לא.
כל עוד המאלף לא מתעלל אז הכל טוב
כל עוד המאלף לא מתעלל אז הכל טוב
אנונימית
לא, כל עוד זה נעשה בצורה טובה, זאת אמורה להיות חוויה טובה עם הכלב שמחזקת את הקשר ביניכם, כלבים אוהבים ללמוד ולשרת את בני האדם ולעזור לנו, זה חלק מהטבע שלהם.
מה הקשר התעללות?
התעללות זה לא לאלף אותו.
את צריכה שהוא יקשיב לך, את רוצה שתיהיה בינכם תקשורת, את רוצה שהוא ילמד מיומנויות לחיים. את רוצה שהוא ידע מה אסור ומה לא. את רוצה שיהיה לו כיף.
בלי אילוף כל זה לא יהיה.
ולמה את לא עושה את האילוף עם הכלב? אתם אמורים לעבור אותו ביחד
התעללות זה לא לאלף אותו.
את צריכה שהוא יקשיב לך, את רוצה שתיהיה בינכם תקשורת, את רוצה שהוא ילמד מיומנויות לחיים. את רוצה שהוא ידע מה אסור ומה לא. את רוצה שיהיה לו כיף.
בלי אילוף כל זה לא יהיה.
ולמה את לא עושה את האילוף עם הכלב? אתם אמורים לעבור אותו ביחד
ממש לא בהכרח
תלוי אצל מי
תלוי אצל מי
לא, מה פתאום?
ממש לא , זה כמו בית ספר מלמדים אותו ומחנכים אותו
ממש לא.
באותו הנושא: