4 תשובות
יש למטה עיגול כחול תלחצי עליו
תכנסי לשאלה ותלחצי על ההודעה הכחולה הזאת
יש לך בצד מן בועה כזאת סגולה של טקסט
את נכנסת לשאלה ולוחצת על לחצן כחול ואז את כותבת ושולחת והנה ענית