10 תשובות
שאלת מקודם איזשהן שאלות ואמרת שזה חלק ממבמחן או משהו.
זה היה במקרה מבחן קבלה של מגשימים או משהו?

בכל מקרה, אם אתה רוצה להעתסק בזה בעתיד, אז אין ספק שמגשימים יעזור לך.
באותה מידה אתה גם יכול ללמוד את הנושאים שמלמדים שם, לבד.
תעשה את השיקולים שלך.
אני במגשימים כיתה י בינתיים זה אחלה, מעניין כנראה בכיתה יא זה יותר קשה אבל כרגע זה די פשוט
כן, אני כרגע בתוכנית וחייב להגיד לך שזה מדהים!
יהיה לך בהתחלה לחץ שתצטרך ללמוד להתמודד איתו אבל זה שווה הכל.
לך על זה, בהצלחה!
בהצלחה
**
בכיף וסליחה
שואל השאלה:
תנסי**
ותודה רבה לכולכםם
דרך אגב קודם שכתבתי שזה "די פשוט" היה טעות מוחלטת סמסטר ב רצח אותי
כן, אני גם בתכנית וזה באמת תכנית מדהימה, תנסה להתקבל אין לך מה להפסיד.
זה שווה את זה זה מעשיר את הידע וקשה לי לחשוב על מקום שישתווה לרמה שם חוץ מזה האנשים שם זהב