15 תשובות
לא הכי אהוב אבל אני הכי מקשיבה לו כרגע
j cole
מילים וקצב מדהים
louis tomlinson
אני מתחברת למוזיקה שלו, הוא הציל את החיים שלי ועדיין מציל כל יום מחדש.
דה וויקנד של פעם, הסגנון המלנקולי, השילוב של הטראפ והr&b ופופ, הקול שלו מדהים והשירים שלו עמוקים ומדברים אליי
nf - ראפר מדהים, יש לו שירים עם משמעות
טאקאיאן (takayan)
בגלל שיש לו שירים שמדברים על סיטואציות קשות בחיים והם מאוד עוזרים כשעוברים תקופה קשה, וגם כי אני בכללי אוהבת את איך שהם נשמעים (שירי פופ סוג של וגם ראפ) :))
לכן אני גם מכינה כתוביות בעברית לשירים שלו :>
יש עוד סיבות כמובן כמו זה שהוא מאוד נחמד למעריצים שלו מכל העולם למרות שהאנגלית שלו לא מדהימה ושיש לו אופי ממש חמוד בזמן שהוא ליטרלי באדיבילדר שלובש שלמות, אין מה לא לאהוב בו
Kir
ביונסה וברונו מארס
אני פשוט ממש אוהבת את המוזיקה שלהם
ביונסה
אני מאוהבת בה והיא כל כך מתחשבת במעריצים שלה
ויש לה שירים וואו!
שון מנדס, יש לו מילים ומקצבים שאני ממש מתחברת אליהם

ובעברית עדן חסון, שוב, המילים שלו וגם הקצב בול מה שאני אוהבת
יותר להקות מזמרים אבל אמ coldplay the neighbourhood m83 foster the people twenty one pilots משינה guns and roses red band הדג נחש היהודים mgmt יש עוד מלא
5sos, כי הם מצחיקים, חמודים, נחמדים, קול לא נורמלי, חתיכים בקטע אחר. אני גם דיי אוהבת את ביונסה.
רק אני שומעת רק אנגלית?
הארי סטיילס. מעבר לזה שלדעתי יש לו קול נדיר הוא בן אדם מדהים שנותן ביטחון למלא אנשים ובהופעות הוא מופיע עם דגלי גאווה והוא לא שופט אנשים
ליידי גאגא, היא עוזרת לכל כך הרבה אנשים, היא הצילה כל כך הרבה אנשים, היא מעוררת השראה, יש לה אופי מדהים מעבר לזה שהיא יוצרת וזמרת מדהימה.
מייקל ג'קסון
פשוט כי כל השירים שלו עזרו לי בהרבה שלבים בחיי וגם מתי שאני שומעת אותו שר אני מרגישה הכי טוב שיש!
הזמרים האהובים עליי הם bts וגם mamamoo וגם בילי אייליש והם האהובים עליי בגלל שלדעתי הווקאל שלהם ברמה מדהימה ואני אוהבת את הסגנון שלהם ועוד הרבה