התחברות
הרשמה
לדעתכם החטיבות יחזרו עד 11.2?
מתחיל לי רצף מבחנים צפוף של איזה 4 מבחנים בשבוע, לדעתכם יחזור עד אז?
26 בינואר 2021, 12:53
חופש
קורונה
מתי
תיכון
5 תשובות
לא
]
]257]Anonimos
לא נראלי
J
Jaden
נופ , גם אם יחזירו זה יהיה ליומיים בערך ואז שוב פעם נחזור לזום
ש
שלכם ילדת החצ'פורי❤
כן
_
_candy_girl
לא
מ
מישהי משהי
באותו הנושא:
מתי החטיבות יחזרו ללמוד?
מישהו יודע מתי החטיבות יחזרו??
אתם מאמינים שהחטיבה והתיכון יחזרו ללימודים ב17.5?
מתי לדעתכם החטיבות ביניים יחזרו ללמוד? ובמתכונת מצומצמת?
כיתות ד-ו וחטיבת הביניים יחזרו?
מתי בערך חטיבה ותיכון יחזרו ללמוד?
יש סיכוי שהחטיבות והתיכונים לא יחזרו ללמוד יום ראשון ?
רגע יש סיכוי שהיסודי והחטיבות לא יחזרו אחרי חופש שבועות?
מתי אמרו שחטיבות ותיכון יחזרו ללימודים?
יודעים מתי החטיבה והתיכון יחזרו לביהס?
אתם חושבים שהחטיבות יחזרו השנה?