34 תשובות
avenged sevenfold נכון לתקופה הנוכחית :)
אביתר בנאי
ג'יין בורדו
מופע הארנבות של ד"ר קספר
ג'יין בורדו
מופע הארנבות של ד"ר קספר
יש כמה אבל אם אבחר באקראיות - אמיר דדון
louis tomlinson
רק לי אין זמר אהוב או להקה אהובה?
כאילו
אני פשוט שומעת שירים שמתאימים לי באותו רגע
כאילו
אני פשוט שומעת שירים שמתאימים לי באותו רגע
ריהאנה וגאנז אנ רוזאס
מעריצה את ביטיאס ונגיד בלי קשר לקייפופ.. ממש אוהבת את השירים של ג'יימס ארתור ושל ריאנה
הארי סטיילס
בלאקפינק ממש וגם gidle נחמדות התחלתי לשמוע מלפני כמה ימים
1d והסולו שלהם וcnco
בצרפתית joe dassin
בעברית- שלמה ארצי ולהקת כוורת
ואת השאר אני פשוט שומעת שירים שנשמעים לי יפים
בעברית- שלמה ארצי ולהקת כוורת
ואת השאר אני פשוט שומעת שירים שנשמעים לי יפים
אריק ברמן ויוני בלוך לא יכולה לבחור
ביטיאס ועוד הרבה להקות קייפופ,
שון מנדס ,ביילי אייליש
שון מנדס ,ביילי אייליש
אנונימית
מיוז ואביב גפן
5sos כיאלו דהה, פעם הערצתי את avenged sevenfld איזה שנה
בעברית כמעט כולם (חוץ ממסרחית נועה קירל וכו')
ובאנגלית וואן דיירקשן, פיבסוס, ביטלס
ובאנגלית וואן דיירקשן, פיבסוס, ביטלס
וואן דיירקשן והסולו שלהם
the kinks
the beatles
the beach boys
the shangri las
mamamoo
the beatles
the beach boys
the shangri las
mamamoo
אריאנה גרנדה
imagine dragons
חמישה זמרים מאוד נחמדים שאם הם יעשו שיתוף פעולה יהיה טוב לעולם:
ליאם פיין, נייל הורן, הארי סטיילס, לואי טומלינסון וזאין מאליק.
ליאם פיין, נייל הורן, הארי סטיילס, לואי טומלינסון וזאין מאליק.
וואן דיירקשן והסולו ולא אני לא בת עשר מושפעת
הרבה אבל בעיקר הארי
טונה
אנונימית
נירוונה
לואי טומלינסון (יש לו אלבום של no skips, ממליצה רצח)
לואי טומלינסון (יש לו אלבום של no skips, ממליצה רצח)
טונה, מרסדס בנד והדג נחש
^^ ללואי אין אלבום בשם 'no skips' חח
לא רוצה לצאת צפויה אבל אני כזאת לול. בנימה אופטימית זו, הארי סטיילס/ וואן דיירקשן.
נתן גושן
אני אוהבת קיי פופ והלהקה האהובה עלי היא txt
asap rocky
rihanna
kendrick lamar
j-cole
chris brown
drake
h.e.r
summer walker
bryson tiller
6lack
partynextdoor
ant clemons
rihanna
kendrick lamar
j-cole
chris brown
drake
h.e.r
summer walker
bryson tiller
6lack
partynextdoor
ant clemons
הארי סטיילס ולואי טומלינסון
אני כרגע ממש מכור למטאליקה פנתרה וdream theater
arctic monkeys
חד משמעית, יש לי פלייליסט שיש שם חצי מהשירים שלהם (:
חד משמעית, יש לי פלייליסט שיש שם חצי מהשירים שלהם (:
באותו הנושא: