15 תשובות
אני חושבת שבנות זה שירות לאומי
ובנים זה צבא
זאת דעתי
ממש לא.
כן
אני חושבת שלא אמורים לפסול נשים מתפקידים קרביים רק בגלל מגדר.
אני מודעת לסכנות ולא בעד שנשים ייכנסו לתוך שדה קרב/ שטח אויב. אבלל אני חושבת שתפקידים קרביים לנשים גם אם יהיו מותאמים הכרחיים.
כן, זה כמו שישאלו צריך לגייס אנשים ליחידות קרביות?
נשים לא שונות מגברים והן יכולות בדיוק כמוהם ולפעמים אפילו יותר...
כן, יש נשים שיכולות להתעמל ולהיכנס לכושר הרבה יותר טוב משל גבר ממוצע. להן מותר.
4AM
לא חושבת שנשים יצליחו להתמודד עם זה...
אם כן אז אז בודדות ואי אפשר למיין לפי בנות יחידות.אומנם יש המון חזקות ופייטריות אבל לדעתי בזמן אחת של מלחמה הן יפחדו ולא יפעלו כמו שבנים פועלים
הכל תלוי באישה
כן, אני לא חושבת שיש סיבה שלא
כמו שיש גברים שמתאימים לקרבי ככה גם נשים ולהפך.
בטח שכן, יש פה חוסר שיוויון בין גברים לנשים.
אנונימי
בעיקרון הכל תלוי באישה כי יש כאלה שיכולות ויש כאלה שלא
כל עוד יש להן את היכולת הפיזית כן
אם אישה עומדת בסטנדרט, אז בטח שכן אם היא רוצה. לקרבי יש השפעה לא כל כך טובה על הגוף הנשי (יותר מעל הגוף הגברי) כמו למשל צניחת רחם, אבל אם מישהי רוצה ויכולה, שיהיה לה בכיף. צריך רק לשים לב שעושים לה את אותם המבחנים שעושים לגברים, כי צבא זה לא מוסד לשוויון הזדמנויות, זה כלי הגנה, ואנחנו צריכים שהוא יהיה חזק.
מה ההבדל בין בנים?
כן!
למה לא?
מה שונה בין בן לוחם לבת לוחם?
היום *לוחמת* *בת* *אישה*, סיכלה פיגוע.
היום.
בנות מסוגלות בדיוק כמו בנים.
וזה בקצרה, אני יכולה לכתוב גם מגילות עם צריך.
צריך?
שואל השאלה:
אם בא לך את מוזמנת לכתוב את כותבת את זה ממש יפה ואם היו נשארים לי פרחים הייתי מביאה
זה יקח זמן, שאמרתי מגילה התכוונתי למגילה.
אשב על זה בערב