14 תשובות
כאבים לגטימי שיהיה.. מה יהיה איתך בהמשך זה אף אחד לא יודע
זה יעלם תוך כמה שעות.
זו תופעת לוואי מוכרת וידועה.
הם גם אומרים לך כשמחסנים שיכול להיות שיהיו לך כאבים ביד.
להרבה אנשים זה קרה יופ אחרי החיסון כאב ביד אל תדאג זה גם בתופעות לוואי לדעצי
הכל טוב זה תופעות לוואי
שואל השאלה:
כן אבל אני כבר יום אחרי וזה רק עוד יותר התחזק
אנונימי
לא קרה כלום
גם לי היו כאבים חזקים אחרי החיסון למשך כזה יומיים ואז זה פשוט הרגיש משתוק ועכשיו הכל בסדר עברו 4 ימים ( בת 17)
אנונימית
זה קורה בכל חיסון שעושים
זה נורמלי היה תופעות הרבה יותר גרועות
KMP
גם אני אתמול קבלתי את החיסון השני ויש לי כעת כאבים חזקים בזרוע ובכתף של היד
לקחתי כדור נגד כאבים והתקלחתי מקלחת חמה חמה
זה עובר
זה כואב ביד לכולכם כמעט בהתחלה
זה יעבור לך עוד יום יומיים
יש תופעות לוואי קצת אל תדאג זה יעבור עוד יום יומיים
תופעת לוואי ידועה,זה קורה להרבה.
זה לא מסוכן וזה עובר תוך יום יומיים
זה נורמלי