20 תשובות
לא
גם אני כזאת
לא
לא ממש...
ההפך. גם אני כזאת.
זה מעלה למה מוריד
ממש לא
שואל השאלה:
לא יודע למה, זה נראה כאילו בנות מעדיפות ערסים ושריריים ולא חנונים
אנונימי
^^ לא כולם אני בקטע של החנונים חחח אני בעצמי חנונית אז..
לא
זה תלוי
זה ממש מוריד לי אם בגלל הלימודים אין לו זמן אליי...ועם כמה שהוא עמוס, לפחות פעם אחת או פעמיים ביום חייב שישלח הודעה
אבל בכללי חנון שמשקיע מלא בלימודים זה ממש מגניב ומראה על המון משמעת עצמית :)
שואל השאלה:
יש הרבה זמן חחחח
אנונימי
להפך!! זה ממש מעלה לדעת שבנים משקיעים בלימודים
לא זה רק מעלה
לא, להפך לי לפחות, לי מעלה גם משקפיים