5 תשובות
אתה יכול רק לדלל זאת אומרת לגזור עם מספריים קצת ושישאר קצת שיערות ככה זה לא מפריע. או שפשוט תגלח את הכל כולל את הבטן.
תעשה מה שבא לך אחי או שתוריד טיפה עם מספריים
אנונימי
לגלח כמה שאפשר עדיף לייזר אם יש לך אפשרות
אני לא אוהבת שיער בבטן או בחזה אני לא אפסול מישהו בגלל זה אבל אם כבר אז כבר.. מצפים מאיתנו לגלח ..
שיער גוף זה לא יפה גם לבנים וגם לבנות
אני לא אוהבת שיער בבטן או בחזה אני לא אפסול מישהו בגלל זה אבל אם כבר אז כבר.. מצפים מאיתנו לגלח ..
שיער גוף זה לא יפה גם לבנים וגם לבנות
אגיד לך משהו אחד: עזוב רגע מראה. לא נעים לרדת למישהו וששיערות נכנסות לפה. אם אתה מצפה מבחורה להיות חלקה שם, הגיוני שזה יהיה הדדי.
אתה לא צריך להוריד גם בבטן וכאלה, וגם לא חייב להוריד את כל השיער.
פשוט חשוב שיהיה מטופח, כמו שהיית רוצה שבחורה תדאג לזה.
זהו ביי ובהצלחה <3
אתה לא צריך להוריד גם בבטן וכאלה, וגם לא חייב להוריד את כל השיער.
פשוט חשוב שיהיה מטופח, כמו שהיית רוצה שבחורה תדאג לזה.
זהו ביי ובהצלחה <3
אממ יותר אסתטי לדעתי להוריד אז עדיף שתוריד לדעתי גם וגם