מה לעשות ? נשרף לי הטלפון במדורה אבל הכל עובד בטלפון.
יש רק כתמים כאלה צהובים אפורים בטלפון ואמרתי להורים שלי שילכו להחליף לי מסך לפני שהמסך ישרף והם לא מקשיבים ואומרים שזה יסתדר וזה לא יסתדר לבד יאללה כולי עצבים, נכון הכתמים יתפשטו במסך ואז כולו ישרף ואם לא נחליף מסך מהר אז אי אפשר להציל את הטלפון? וואי כולי עצבים. קיצר דיברתי איתם והם יקחו את זה לתיקון ויחליפו לי מסך, זה יעזור? הטלפון ישמר לי? הם לא יקנו לי טלפון חדש (מדובר באייפון 11 חדש שאיתי כבר יותר מכמה חודשים) ,מה לעשות? תרגיעו אותי.