11 תשובות
אי אפשר
או שתחממי בקומקום חיח
ממלאת גיגית או משהו גדול במים חמים מהתמי 4 ושופכת על עצמך
אנונימית
יא אז יש עוד אנשים שאומרים בוילר
ותחממי עכשיו ותכנסי עוד כמה דקות, לא חושבת שיש עוד דרך כי היום היה דיי קר
שואל השאלה:
הוא דלוק אבל אין מים
שואל השאלה:
אני בן תפסיקו להגיד בלשון נקבה פליז
אהה אופס
אז תחכה עוד כמה דקות שיתחמם
שואל השאלה:
זה דלוק כבר שעה וחצי זה לא עוזר
אז אממ לא יודעת :/
שואל השאלה:
נראה לי אני אעשה מים חמים בתמי 4 אבל זה יקח מלא זמן עד שאני ימלא מקלחת
שואל השאלה:
תודה רבה על זה שניסית לעזור אנונימי:-)
:)
אנונימית