11 תשובות
אי אפשר
או שתחממי בקומקום חיח
או שתחממי בקומקום חיח
ממלאת גיגית או משהו גדול במים חמים מהתמי 4 ושופכת על עצמך
אנונימית
יא אז יש עוד אנשים שאומרים בוילר
ותחממי עכשיו ותכנסי עוד כמה דקות, לא חושבת שיש עוד דרך כי היום היה דיי קר
ותחממי עכשיו ותכנסי עוד כמה דקות, לא חושבת שיש עוד דרך כי היום היה דיי קר
שואל השאלה:
הוא דלוק אבל אין מים
הוא דלוק אבל אין מים
שואל השאלה:
אני בן תפסיקו להגיד בלשון נקבה פליז
אני בן תפסיקו להגיד בלשון נקבה פליז
אהה אופס
אז תחכה עוד כמה דקות שיתחמם
אז תחכה עוד כמה דקות שיתחמם
שואל השאלה:
זה דלוק כבר שעה וחצי זה לא עוזר
זה דלוק כבר שעה וחצי זה לא עוזר
אז אממ לא יודעת :/
שואל השאלה:
נראה לי אני אעשה מים חמים בתמי 4 אבל זה יקח מלא זמן עד שאני ימלא מקלחת
נראה לי אני אעשה מים חמים בתמי 4 אבל זה יקח מלא זמן עד שאני ימלא מקלחת
שואל השאלה:
תודה רבה על זה שניסית לעזור אנונימי:-)
תודה רבה על זה שניסית לעזור אנונימי:-)
:)
אנונימית
באותו הנושא: