15 תשובות
כן?
כן
כן
כע נראלי
ברור
מתאים ביחד כמו אדמת ישראל ורגליו של אמיר חצרוני
מה כן 12 שנה איך כן?
בוגרים בוגרים אבל עדיין קצת היגיון
בוגרים בוגרים אבל עדיין קצת היגיון
ממליץ לכם שלא הפערים יותר מדי גדולים ולהביא ילדים עם הפרש כזה זה חרא לילדים
תלוי בזוג
ישלאקה
6 עם 18 ו24 עם 36 זה ממש לא אותו דבר.
שניהם מספיק בוגרים וסיימו צבא ויודעים מה הם רוצים מהחיים לעומת ילדה בת 6 שעדיין לומדת לקרוא ולכתוב
6 עם 18 ו24 עם 36 זה ממש לא אותו דבר.
שניהם מספיק בוגרים וסיימו צבא ויודעים מה הם רוצים מהחיים לעומת ילדה בת 6 שעדיין לומדת לקרוא ולכתוב
אבא שלי ואמא שלי הבדל שמונה שנים אימלה אתם יכולים לדמיין ילד בן שמונה אתם מביאים לו תינוקת שעכשיו נולדה היי זאת אישתך לעתיד דפאקק
סבבה מוזר קצת אבל היא לא קטינה ולא ילדה קטנה אז סבבה:)
תום וגל
רמי ולינור
רמי ולינור
אנונימי
באותו הנושא: