6 תשובות
כן תמשיכי
כן תמשיכי
כדאי מאוד לראות עד הסוף
למרות שהסוף חרא לדעתי
ומאמצע האנימה הכל נהיה יותר גרוע
אחרי פרק 25 זה מעאפן
הסוף במנגה היה גאוני, באנימה שנאתי את הסוף (זה הבדל של כמה סצינות אבל הן עושות את הסוף)