9 תשובות
גם אני לא ככ אהבתי אותה לפעמים
איך אפשרר
למהה :(
שואל השאלה:
היא פשוט מעצבנת שלא נדבר על זה שהיא נישקה את האקס של החברה הכי טובה שלה ובגלל קרלי סאם ופרדי נפרדו
או את בפרק הזה
שואל השאלה:
לא ראית את כל העונות כבר מזמן היא סתם כלבה מגעילה היא מתנהגת כמו תינוקת היא אפשר איתה היא בלתי נסבלת מגיע לסאם יותר טוב ממנה
אאו למה אבל היא חמודהה בשאר
שואל השאלה:
כיאלו בהתחלה הייתי בסדר איתה היא לא הייתה הדמות האהובה עליי ולא שנואה פשוט לא כזה התייחסתי לדמות אבל לפעמיים היא חמודה אין ספק אבל אני שונאת אותה
שואל השאלה:
קורלגרנדה אני בול במצב שלך אני לא מבינה איך אנשים מעדיפים את קרלי היא נישקה את האקס של החברה הכי טובה שלה ובתאכלס היא זאת שנתנה להם עצה שגרמה להם להיפרד