5 תשובות
אם אהבת אז כן
אם לא כזה אהבת אז לא
אולי תחכי אחרי הסגר לקחת מהספריה במקום לקנות
שואל השאלה:
כן אבל אני פשוט שמעתי שהראשון פחות טוב והשאר יותר טובים אז אני לא יודעת אם שווה לי לקנות
אנונימית
אממ אני חושבת שכל השלושת הראשונים באותה רמה? אבל לא כזה זוכרת קראתי ממש מזמן
הסדרה די מרוחה. לדעתי הראשון הכי טוב בין השלושה, השניים האחרים רק מנסים ליצור דרמות. אם לא ממש אהבת, אל תמשיכי