4 תשובות
ידפוק אבל לא בהרבה, קשרים עם אנשים אמור להיות דבר חיובי לרוב
זה טוב לא להסתמך על אחרים ורק על עצמך
לפעמים
אבל לפעמים אם תפלי..אם היה לך חברים הם היו עוזרים לך לצאת מהבוץ
קשרים זה תמיד טוב
לפעמים
אבל לפעמים אם תפלי..אם היה לך חברים הם היו עוזרים לך לצאת מהבוץ
קשרים זה תמיד טוב
לדעתי חברות ואנשים בחיים זה דבר חשוב וזה יקדים אותך מאוד בחיים
גם באישיות שלך וגם בתכלס? לפעמים צריך עזרה מאחרים.
אבל אם את בן אדם כזה ואת לא מרגישה צורך בחברים, זה שלך.
גם באישיות שלך וגם בתכלס? לפעמים צריך עזרה מאחרים.
אבל אם את בן אדם כזה ואת לא מרגישה צורך בחברים, זה שלך.
אם טוב לך ככה,
זה לא ידפוק לך שום דבר.
זה לא ידפוק לך שום דבר.
באותו הנושא: