4 תשובות
היי אני עובד בחנות סלולר
אשמח לעזור בפרטי
ויש לנו גם מחירים טובים
אשמח לעזור בפרטי
ויש לנו גם מחירים טובים
אם חשוב לך מצלמה עדיף אייפון. אבל בתכלס אם הוא יכול להתקשר זה מספיק
גלקסי. פי 1000 יותר טוב. הזום, המסך 120hz, הצילום, כמעט הכול יותר טוב. החיסרון היחיד הוא צילום וידאו שהוא קצת פחות טוב מהאייפון אבל לרוב האנשים זה לא משנה (וידאו כאילו(
המצלמה חשובה לך?
אם כן עדיף אייפון
אם לא אז אני חושבת שגלאקסי יספיק לך (לא מבינה בזה ככ)
אם כן עדיף אייפון
אם לא אז אני חושבת שגלאקסי יספיק לך (לא מבינה בזה ככ)
באותו הנושא: