9 תשובות
יומני הערפדד
מכסחי השדים
הג'נטלמנים דיי טוב
זה אלים מאוד אבל אז אם את לא בקטע אל תראי
זה אלים מאוד אבל אז אם את לא בקטע אל תראי
אנונימי
רכבת הקרח (הסדרה לא הסרט) שמעי את לא תתחרטי על זה באמת סדרה שווה רצח
בפנים
סדרה אבל ארוכה
סדרה אבל ארוכה
שואל השאלה:
ראיתי מטריקס ..
אבל אשקול את כל האופציות האחרות שכתבתם..
אם יש עוד הצעות אשמח שתכתבו :)
ראיתי מטריקס ..
אבל אשקול את כל האופציות האחרות שכתבתם..
אם יש עוד הצעות אשמח שתכתבו :)
אנונימית
איך עוד לא כתבו ספיידרמן השיבה הביתה??
אני אלרגית לעכבישים^
עכשיו הכל ברור!