6 תשובות
פנים אל פנים לא, באינטרנט כן.
וואי באינטרנט המון
שואל השאלה:
פשוט הלכתי לסופר ובאתי עם בגדים רחבים כי לא היה לי כוח והקופאית אמרה לי "חמוד" כאילו וודפאק ויש לי פנים שנראות ממש של בתת
פשוט הלכתי לסופר ובאתי עם בגדים רחבים כי לא היה לי כוח והקופאית אמרה לי "חמוד" כאילו וודפאק ויש לי פנים שנראות ממש של בתת
אנונימית
האמת שלא, רק באינטרנט
מניחה שזה בגלל השיער הארוך שלי, אני לא נראת נשית בכלל.
מניחה שזה בגלל השיער הארוך שלי, אני לא נראת נשית בכלל.
חחח בסדר יאללה
בסופו של דבר את לא תראי אותה יותר בחיים
בסופו של דבר את לא תראי אותה יותר בחיים
קרה לי וואי זה היה לא נעים גם אני הייתי עם בגדים רחבים והייתי כזה לא מסודרת ועם מסיכה אז מישהו חשב שאני בן
באותו הנושא: