4 תשובות
לא שופט אבל אם היא הגישה עלייך תלונה אז אולי כדאי להפסיק להתעסק בה ולעבור הלאה.
שואל השאלה:
לא מוותרת ושאלתי שאלה תענה לשאלות! אל תתערב בקשה לא עוברת הלאה
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אפשר להתנצל? ולמה אסור לה לדבר איתי
אנונימית
אסור לכם לדבר אחד עם השני אולי עם ההורים שלה כן.. אבל בכל מקרה.. אסטרטגית זה לא מומלץ כי אז גם ההורים יגישו תלונה