התחברות
הרשמה
מה דעתכם על השם "חזירון המזל" שאני אקרא לעצמי ככה באתר ??
25 בינואר 2021, 15:06
מזלות
דעה אישית
3 תשובות
אני חושב שזה תפוס מותק
ה
הפלמינגו הבוער
כן זה נשמע אדירר
ש
שואלת ועונה בסטיפס
מגניב
אנונימית
באותו הנושא:
מה המזל הכי שווה לדעתכם חוץ מהמזל שלכם?
מה לדעתכם המזל הכי שווה שהוא *לא המזל שלכם?*
חברה שלי יוצאת עם אבא שלי והיא רוצה שאני אקרא לה אמא גם אבא שלי רוצה שאני אקרא לה אמא מה לעשות?
מה המזל הכי מגניב לדעתכם? ומה המזל שלכם?
למה המזל עקרב הוא מזל רע לדעת הרבה אנשים?
אם אקרא את התקציר של דרגון בול מהויקיפדיה לדעתכם אצליח ישר להתחיל לצפות בדרגון בול זי?
החלוםם שלי זה שתהיה לי בת ואני אקרא לה אלינור, זה שם יפה לדעתכם ??
מי לדעתכם המזל מגלגל המזלות הכי טוב? ולמה?
מה המזל שלכם?! ומה המזל הכי מיוחד בגלגל המזלות לדעתכם?
מה אתם אוהבים יותר חזירונים או ברווזונים
מה אתם חושבים על מה שכתבתי ומה יקרה אם כל יום אני אקרא את זה לדעתכם?