התחברות
הרשמה
יש דרך לעשות שהמסך של האייפון לא יתכבה גם אם אני לא לוחצת עליו?
25 בינואר 2021, 14:37
מסכים
אפליקציות אייפון
אייפון
תשובה אחת
הגדרות>תצוגה ובהירות>נעילה אוטומטית>אף פעם (או הזמן שאת רוצה)
B
BadyLady
באותו הנושא:
איך עושים באייפון 11 שהמסך לא יתכבה כל כך מהר?
בנוט 8 איך עושים שהמסך אף פעם לא יתכבה אוטומטית?
איך עושים שהמסך באייפון לא יתכבה אחרי 30 שניות שלא נוגעים בו?
האייפון שלי נתקע על המסך פתיחה של התפוח פליז תעזרו מה לעשות יש לי אייפון xr
אם יש לכם 100 אחוז סוללה כמה זמן הפלאפון שלכם יחזיק עד שהוא יתכבה?
איך עושים שהמסך של האייפון לא יתכבה כל שנייה?
איך עושים שהמסך לא יתכבה כל שנייה?
אם אני אשים את האייפון שלי על מצב שהמסך לא יתכבה והמסך תמיד יהיה דלוק ואני אסתכל עליו רק כדי לדעת מה השעה זה שבירת צום?
יש כזו אפשרות בטלפון שאפשר לשים מוזיקה כדאי להירדם, ואז זה יתכבה מתישהו בלי שאני אכבה?
יש אפשרות באייפון לעשות שהמצב נעילה שלי לא יתכבה או שלפחות יהיה דלוק יותר זמן?
איך לגרום לזה שהמסך לא יתכבה תוך 30 שניות? באיזה חלק זה בהגדרות של הטלפון(סמסונג)