4 תשובות
איך אני שמחה שסיימתי עם היסטוריה
שואל השאלה:
היו לך שאלות על המרי העברי והעפלה?
מה שהיה להם לא יהיה לנו כי ירד לנו הרבה חומר במיקוד אז השאלות שלנו מתמקדים בדברים שונים^
הבגרות שלי זה בגרות קיץ, וזה בגרות פנימית ולא נתנו לי תאריך עוד.
למרות שכן פיצלו לנו את הבגרות אז חצי אחד - על השואה כבר עשינו. עכשיו נשאר לנו באמת את המרי וההגנה והבריטים בארץ, והקמת ארץ ישראל וכל זה.
תאמת שאני לא יודעת מה הורידו לנו אבל גם לי יש בגרות בהיסטוריה ב 16.2