4 תשובות
איך אני שמחה שסיימתי עם היסטוריה
שואל השאלה:
היו לך שאלות על המרי העברי והעפלה?
היו לך שאלות על המרי העברי והעפלה?
מה שהיה להם לא יהיה לנו כי ירד לנו הרבה חומר במיקוד אז השאלות שלנו מתמקדים בדברים שונים^
הבגרות שלי זה בגרות קיץ, וזה בגרות פנימית ולא נתנו לי תאריך עוד.
למרות שכן פיצלו לנו את הבגרות אז חצי אחד - על השואה כבר עשינו. עכשיו נשאר לנו באמת את המרי וההגנה והבריטים בארץ, והקמת ארץ ישראל וכל זה.
הבגרות שלי זה בגרות קיץ, וזה בגרות פנימית ולא נתנו לי תאריך עוד.
למרות שכן פיצלו לנו את הבגרות אז חצי אחד - על השואה כבר עשינו. עכשיו נשאר לנו באמת את המרי וההגנה והבריטים בארץ, והקמת ארץ ישראל וכל זה.
תאמת שאני לא יודעת מה הורידו לנו אבל גם לי יש בגרות בהיסטוריה ב 16.2
באותו הנושא: