9 תשובות
לצערנו כן
עשו
לא השתגעת זה דווקא ממש מעניין אני רואה את זה
שואל השאלה:
דפאק
מה.....
למה???????
דפאק
מה.....
למה???????
אנונימי
כן עשו
ראיתי את הפרק הראשון אתמול
זוועה לכולם שם יש אופי רע פשוט לא ווינקס בשיט
זוועה לכולם שם יש אופי רע פשוט לא ווינקס בשיט
אני ראיתי איזה חצי זה זוועה רצח הלכתי לראות אחכ את הסדרה המציורת שוב כדי למחוק את מה שראיתי-
עשו
עשו וזה כבר לא תמים כמו המצויר