61 תשובות
אחים אחים במיטה..
אבל עכשיו בלי צחוק זה די הגיוני הכל בסדר אל תדאג.
אנונימית
אני לא אשפוט אותך כי אתה לא באמת שלטת בזה.. אבל זה מוזר.
( ואתה גם עצרת את זה, אז זה משהו טוב שעשית)
הכל בסדר איתךך, תקשיב זה נורמלי, אתה בגיל ההתבגרות כל ההורמונים משתוללים אצלך זה בסדר אל תדאג
תאמין או לא זה די בסדר
אתה בגיל שבו הורמונים משתוללים וכל מגע מעיר יצרים
זה לא רע,אבל, אני ממש ממליץ לך לא לנסות משהו או להמשיך (את מה שזה לא היה) עם אחותך
אני רואה שכל התגובות פה לא רציניות,

זה בהחלט לא כזה לגיטימי אבל כל הכבוד שאתה שם לב לבעיה,
אני חושבת שזה היה כנראה חד פעמי וקורה.. אין מה לעשות
שואל השאלה:
הבעיה היא שאף פעם לא חשבתי עליה בצורה כזאת ועכשיו אני לא יכול להפסיק. לא מסוגל להסתכל לה בעיניים
אנונימי
אחים אחים שוכחים תמיד..
וזה בית מתוק אלבאמה אללה תסביכים-של בית מתוק אלבאמה לאחים שוכחים
ממליץ לצפות בתוכנית הזאת רק רגע אני אדאג לך...אני יעזור אני מפטיח
אנונימי
זה:https://youtu.be/l1edbvva1hm
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני עושה מעכשיו?
איך אני יתקשר איתה? ועוד בסגר. אנחנו כל הזמן בבית.
לא מצליח להסתכל לה בעיניים
אנונימי
תחליק על זה
זאת אחותך אחרי הכל,
קורים לפעמים מצבים מביכים בין אחים אבל זה עובר בסופו של דבר
אתה בטוח שאתה מבני ברק ולא מאלבמה
העלתי משהו על חקתי-כל פעם שעולה מחשבה כזו בראש שלך במקום לחשוב על דברים ארוטיים(כמו-גרבילים) באל קורחיך נסה את זה עובד כמו קסם קוטש חרמנ*ת כל מחשבה סניזים חלילה בתקווה תיעלם.. https://youtu.be/qssmw5p6dw8
אנונימי
כרחיייך
אנונימי
כותש יא איזה ברוכיאילומה
אנונימי
רוחמה לעשות תחרות שטוזים?
לשאלה-אני איתך!!!זה נורמלי כזה ...תאכל יותר אם;
שטוז ,?א-
אנונימי
אוי וי... חחח סתם אל תדאג זה בסדר קרה לי אותו דבר עם התאומה שלי אבל בסוף לא קרה שום דבר כי עדיין מתנהגת כמו ילדה מגעילה :) אל תדאג זה בסדרר. מה אתה צריך את אחותך , לך תסתכל משהו בגוגל שמושך אותך והכל יעבור. זה לא משהו רציני נו באמת שום דבר, מקסימום הדבר הגרוע ביותר שיכול להיות זה להיות יותר חברותי לאחותך זה הכל , ולא בקטע מיני. אז הכל בסדר
אחים אחים במיטה שוכחים
אתה חרדי או דתי?
אנונימי
שואל השאלה:
חרדי
אנונימי
לארגן לך כרטיס טיסה לאלבמה?
סתם לא נורא קח את זה קליל מביך אבל בסדר זה די נורמלי בסופו של דבר
היי זה בסדר
זה קורה
וזה הגיל שזה קורה בן כמה אתה
והיי זה בסדר להראות חיבה אחד כלפי השני וזה מקסים
בן כמה אתה?
אנונימית
שואל השאלה:
16.5
אנונימי
זה בסדר אתה לא יכול לשלוט על זה
קורה לא נורא אני בטוחה שהיא לא זוכרת את זה
אנונימית
אז כן זה בסדר זה קורה בגיל הזה לרוב לכולם
כנראה זה פשוט בגלל שאתה לא רגיל לחבק בת
תזכור ששום דבר טוב לא יכול לצאת מזה.
מה אתה רוצה? ילדים?
יהיו להם בעיות מההשתוללות של הגנים..
אתה גם לא צריך את זה!!
רק לא הבנתי איך היא בסדר עם זה..
אנונימית
פשוט אל תדבר איתה בזמן הקרוב, אני חושב שזמן יעזור לתקן את זה
איך מתחרמנים מאחותך ? גם עם כל הגיל וזה
הכל בסדר, זה מוזר בוודאי, אבל זה גיל ההתבגרות, הורמונים משתוללים ואני מכירה את זה.
כל הכבוד שעצרת את זה בזמן.
אין לך מה לדאוג פשוט תכניס לך למוח שזה רק בגלל הורמונים וגיל הנתבגרות (זו באמת הסיבה)
אתה אפילו לא צריך להתרחק ממנה כי אין סיבה, זה אך ורחק "תסמינים" בגיל הנתבגרות, אין סיבה להילחץ.
אנונימית
מעדיף שתפנה אלי בפרטי.
תשתדל לשמור על נגיעה גם ממנה, כמו שהשולחן ערוך כותב (אבה"ע כא). תשים לב שאתה מסיח את המחשבה ממנה ותלמד הרבה על הנושא הזוגי ושליטה על המחשבות והנפש.
האמת שזה יכול לקרות להרבה אנשים, הטרדת אותי מספיק כדי לחפש אם זה דבר שקורה או שחסר לך בורג... ומסתבר שזה יכול לקרות לכולם! ובגלל שאתה לא עשית עם זה שום דבר, ואתה יודע שזה לא בסדר... הכל טוב! גם אחותך לא כעסה או קוראת לך סוטה אז פשוט תתנהגו כאילו זה לא קרה
אנונימי
זה בסדר
אנונימי
יש מצב שזה ספאם אבל
די להגיד את זה(חרמן) יראשי מנדרינה...
אני יגיד לך כמה דברים פסיכולוגים שנדמים מהראש הקירח שלי: תנסה להימנע מסיטואציות כאלו-זה הכל,זה לגיטמי.
גילוי עריות<רעשים מחרישי אוזניים לא יודע
אנונימי
לא הספאם הכי מוצלח....
לא נורא, פעם הבאה תשתפר
אנונימית
לא הבנתי אתם חרדים?
אנונימית
בן כמה אתה? זה יכול להיות בגלל גיל ההתבגרות שכל ההורמונים משתוללים וכל מגע מעיר חשק מיני..
בת כמה אחותך?

אין ספק שזה קצת חריג אבל כל הכבוד שעצרת את עצמך. תנסה להתעסק בדברים אחרים ולהימנע מהיתקלויות בה עד שכל זה יעבור..
^ הוא בן שש עשרה וחצי והיא חמש עשרה
איך אתה יודע
תתנהג כאילו זה לא קרה ותגיד לה שאתה ממש מצטער.
זה בסדר שזה גרם לך להרגיש ככה אבל תדע שבלי שום קשר לחרדי או לא חרדי זה הגבול.
^^ הוא אמר איך אני עוד יכול לדעת
די תתחיל בזה שתפסיק לראות דברים..
ו?? אני חושב שזה לא נורמלי ההורמונים תשמור בניגריה
ירעה זה חשוב
https://youtu.be/iwbsxtneoze
אנונימי
תראה זה אולי בגלל שאתה חרדי ולא רגיל למגע של בנות.
לא בטוח היא שמה לב לזה שעמד לך כי היא חרדית טבעי לא חשבה על זה אז בקשר לזה כנראה אין לך מה לדאוג

אתה בגיל ההתבגרות וכל ההורמונים משתוללים, במיוחד שאצל החרדים אין מגע בין בנים לבנות אז בטח יותר קשה לך
לדעתי תנסה להיתרחק ממנה כמה שאתה יכול תהיה יותר בחדר שלך ואולי אפילו תסתכל על בנות אחרות ותהיה בקשר עם בנות ותנסה להידלק על מישהי וככה תחשוב על מישהי אחרת ולא על אחותך

אני בטוחה שזה יעבור לך ,היתה לי חברה חרדית שהיתה דלוקה על אח שלה ואז היא התחילה לצאת עם בנים וזה פשוט עבר.
תתאפק קצת זמן ותשמור ממנה מרחק ואחרי כמה ימים זה ירגע לך
^^^הוא לא כתב
אחים אחים במיטה שוכחים
הי אנונימי, זה הגיוני לגמרי מה שקרה. ואסביר- כל הפעולות שהיו שם, היו מיניות. בין אם אתם אחים או לא, הפעולות כללו אינטואיציה מינית. החיבוק החזק, הליטוף, החום, הריח, לשכב ביחד מחובקים וכו'.. אבל, הדבר העיקרי שגרם לך להרגיש ככה, זה שנכנס הקטע הגברי. כשהיא נעזרה בך כאשר היא פחדה כדי שתהיה איתה והיא לא תפחד, היה כאן שימוש ב"נערה במצוקה". שזה דבר שנחשב מושך עבור רוב הגברים מהסיבה שזה נותן להם ביטחון שהם חזקים, מנהיגים וכו'.. ואלו תכונות שגורמות לגבר להרגיש טוב עם עצמו. אבל, באותו זמן לראות את האישה כילדה וחלשה. באותו זמן, אם תחשוב על זה עכשיו, אתה תשים לב שלא התייחסת לאף תכונה שלה בזמן שזה קרה. לא חשבת עליה כחכמה, בוגרת, נדיבה וכו'.. שאלו תכונות שגורמות להתאהבות. אלה חשבת עליה בתור אביזר. כלומר, היא נתנה לך חום, עדינות הרגשה שאתה גברי וכו'.. אלו דברים שהם מושכים באופן טבעי. כלומר, אל תתייחס למה שקרה כ- התאהבתי בה/ אני דלוק עליה וכו'.. כי זה לא זה. מה שקרה זה שימוש בדברים מושכים שגם אם היית מחזיק ככה, ומתנהג ככה עם ילדה בת 6 היית יכול להרגיש את אותן ההרגשות. כלומר, לא קרה כלום, כל אחד היה מרגיש את התחושות האלה במצב כזה כי היא הביאה לך את כל התכונות שגורמות לגבר להרגיש גבר. אל תדאג.. זה היה קורה לכל אחד, אתה נורמלי לגמרי ואין לך שום קשר מיני איתה.
אני רשמית יכול להודות שמצאתי את הבן אדם הכי חכם על כדור הארץ^
הנה אין זרע לבטלה ואז זה מה שקורה כשמתייחסים ליצרים מיניים שהם נורמליים ותקינים (לא מתייחסת לקטע עם אחותך כמובן) לגיל ההתבגרות כמעוז התועבה.
והכל בגלל ההורים הסגפנים הסתומים שלו או ההורים שלהם מי יודע איפה זה התחיל.
בקיצור תתרחק ממנה ואל תאפשר למשהו כזה לקרות.
אנונימית
לא נעים לי להגיד אבל יש לי הרגשה שזה ספאם
לפי ההלכה כתוב שאסור מגע של חיבה בין אחים (בן ובת)ועדיף בלי מגע בכלל יש כאלה ששומרים יותר (עם חלק מהאחים שלי נגיד ואני אנחנו לא נוגעים בכלל אלא אם כן זה בטעות) ויש כאלה פחות כמו כאפה בצחוק חיבוק מכות וכזה
אז קשה לי להאמין שחרדי מרצונו החופשי יגיד כן ללישון עם אחותו למרות שהיא רוצה אם אני דתייה לאומית ואני לא אעשה אתזה עם אף אחד מהאחים שלי בידיעה שזה יכול להגיע לזה אז קל וחומר בן ועוד חרדי
מילא חילוני אבל חרדי?? לא ניראלי
ובמקרה שכן לא זה לא לגיטימי כי היית צריך לחשוב על זה שזה יכול לקרות לפני זה
אנונימית
איזה לשמור נגיעה אני ואחים שלי היינו מתנשקים עדאיזה גיל שמונה לול ואנחנו דתיים
אנונימית
סוויט הום אלאבאמה
איכ זאת אחותך בן אדם
אנונימית
אנונימית את צודקת זה באמת מוזר גם שחרדים תרצה לעשות דבר כזה
בתור דתיה ובנות דודות חרדיות גם
זה מאוד מוזר
אנונימית
אנונימית את צודקת זה באמת מוזר גם שחרדים תרצה לעשות דבר כזה
בתור דתיה ובנות דודות חרדיות גם
זה מאוד מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולכם על התשובות.
הבנתי שאני בסדר ולא איזה חולה נפש.
העניינים נהיו יותר רגועים ודברנו על זה בינינו והכל טוב
כן, גם לציניקנים שביניכם, תודה. למדתי מכם איך לא להתנהג...
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולכם על התשובות.
הבנתי שאני בסדר ולא איזה חולה נפש.
העניינים נהיו יותר רגועים ודברנו על זה בינינו והכל טוב
כן, גם לציניקנים שביניכם, תודה. למדתי מכם איך לא להתנהג...
אנונימי
לא זה לא בסדר זאת אחותך
לא זה לא בסדר זאת אחותך
אתה לא אמור להרגיש חרמנות אליה.