18 תשובות
אנימה,על טבעי,דברים מפחידים,שברון לב וכו :)
ציורים שיוצא.
מפורסמים
אנשים, יותר ריאליסטי
כבר הפסקתי לצייר, פעם ציירתי בעיקר עיניים (ריאליסטי)
הרבה דברים כרגע בעיקר אנימה אבל גם ציורים שמבטאים את הרגשות שלי לפעמים אני גם מציירת אנשים או פרחים
אנשים, ריאליסטי
חוח אני מציירת מלאא עיניים
אני מציירת לפי חשקים
דברים ריאליסטים
סקיצות לקומיקסים לרעיונות שיש לי, ודברים שאני חושבת עליהם כמו סרט שראיתי לא מזמן
אנונימית
אנשים (בעיקר נשים), ודמויות מצוירות, ולפעמים אני רושמת את מה שאני רואה.
דמויות אנימה בעיקר
בעיקר דמויות אבל מה שזורם לי באותו רגע
גם כל מיני מבנים ועיצוב של בית מבפנים
יאוי ובי אל