5 תשובות
שואל השאלה:
לומדים ב31.1 ? או שמתחילים רק ב1.1
לומדים ב31.1 ? או שמתחילים רק ב1.1
אנונימית
הסגר נגמר ב- 31.1.
לגבי מתי חוזרים ללימודים רגילים - עוד לא ידוע.
לגבי מתי חוזרים ללימודים רגילים - עוד לא ידוע.
כרגע הסגר הוא עד ה31.1 ואמרו שלא יאריכו אותו,
אבל בתור התחלה יפתחו את הגנים,
ואחרכך בהדרגה גם אותנו כיתות י'..
אבל בתור התחלה יפתחו את הגנים,
ואחרכך בהדרגה גם אותנו כיתות י'..
שואל השאלה:
אין שיעור ?
אין שיעור ?
אנונימית
לא ממש יודעים...
באותו הנושא: