2 תשובות
הפסקתי לאכול וכולם היו צריכים לעשות מה שביקשתי, זה היה כוחני.
האם נהנת מזה?
אני חושבת זה היה הזמן הכי שמח בחיים שלי אבל הייתי צריכה להפסיק לפני שאמות כי אחרת זה לא היה כיף.
ממליצה לך לראות את הסדרה סקינס זה משם(:
שואל השאלה:
אוקי תודהה
אנונימית