6 תשובות
שואל השאלה:
בלי שיעקבו אחרי אי אפשר לשלוח הודעה?
בלי שיעקבו אחרי אי אפשר לשלוח הודעה?
אנונימית
אפשר אם הם פתחן את האופצייה הזו
שואל השאלה:
אבל גם לאנשים שעוקבים אחרי אני לא יכולה לשלוח הודעה
אבל גם לאנשים שעוקבים אחרי אני לא יכולה לשלוח הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
לא כתוב שם הודעות
לא כתוב שם הודעות
אנונימית
הם צריכים גם לעקוב אחרייך
תיכנסי לפרופיל שלהם אמור להיות לך כתוב שם הודעות אם האינטסגרם של בעיברית
או שתיכנסי לפרופיל תילחצי על שלוש נקודות ויש לך שם ליד השיתופים עוד לחצן של message אם גם זה לא עובד כנראה את חסומה או משהו
או שתיכנסי לפרופיל תילחצי על שלוש נקודות ויש לך שם ליד השיתופים עוד לחצן של message אם גם זה לא עובד כנראה את חסומה או משהו
באותו הנושא: