5 תשובות
שואל השאלה:
ויש משהו לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
כן גם אני
אנונימית
כן כי רמת ההורמונים שלך משתנה וזה משפיע לך על הגוף והמעשים

יש כאלה שהופכים להיות רעבים/ היפראקטיבים/ רגועים/ עצובים וכו'..
כנראה שעלייך זה משפיע יותר רגשית
אנונימית